Call nowWhatsapp

Category Archives: JomDetox

Kedai Makanan 24 Jam Punca Rakyat Malaysia Gemuk

gemuk tak kurus-kurus

Masalah berlebihan berat badan, kegemukan atau OBESITI adalah faktor risiko kesihatan yang utama di dunia sekarang. Ia berkaitan dengan pelbagai penyakit seperti sindrom metabolik, tekanan darah tinggi, paras glukosa darah tinggi, kolesterol tinggi, kanser dan strok. Di negara kita, mengikut kajian tahun 2010, 60% penduduk kita adalah mereka yang overweight dan obesiti. Selain itu negara […]

Kenapa Saya Perlu Detox?

Kenapa semua orang perlu detox?

Mungkin ramai yang pernah dengar apa itu detox kan. Tapi saya akan terangkan secara ringkas apa itu detox. Detox ni ialah proses pembuangan toksin dalam badan kita melalui organ-organ dalaman badan kita. Ia untuk badan kita lebih ringan dan mendapat manfaat kesihatan yang lain. Untuk maklumat lanjut boleh baca daripada perkongsian saya sebelum ini: Saya […]

Kenapa Jom Detox Jutawan Berbeza?

perbezaan jom detox jutawan dengan program kurus lain

Ya soalannya, kenapa kami berbeza? Kenapa perlu sertai kami? Ada banyak je program kurus atau program detox yang ditawarkan oleh syarikat atau kumpulan lain. Kenapa anda perlu sertai kami? Inilah yang saya nak kupas dalam posting kali ini. Namun sebelum itu, jemput tonton video saya dibawah. Kelebihan Jom Detox Jutawan Ada 11 sebab kenapa Jom […]

Jom Detox Jutawan Bantu Adapt Gaya Hidup Sihat

Gaya hidup yang sihat adalah yang membantu menjaga dan meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan anda. Terdapat banyak perkara yang boleh anda lakukan untuk menjalani gaya hidup yang sihat, seperti makan sihat, aktif secara fizikal, mengekalkan berat badan yang sihat, dan menguruskan tekanan anda. Walau bagaimanapun, gaya hidup yang sihat bukan hanya mengenai pemakanan dan senaman yang […]

Pakej Menarik Dalam Jom Detox Jutawan

Pakej Menarik Dalam Jom Detox Jutawan

Sebelum saya bagitau pilihan-pilihan pakej menarik dalam #JomDetoxJutawan, ramai sangat teruja nak tau bagaimana berkesannya program Detox Shaklee ini. Kenapa Guna Suplemen Untuk Detox? 1. Keperluan suplemen Mungkin ramai tertanya-tanya kenapa mesti ambil pakej suplemen Shaklee? Tak bolehkah bayar coaching fees sahaja? Program Detox Shaklee adalah powered by Shaklee merupakan program detox secara holistik. Pengambilan nutrisi […]

Kesihatan Saya Lebih Baik Selepas Jom Detox Jutawan

manfaat kesihatan dengan jom detox jutawan

Kelmarin saya ada tuliskan tentang manfaat program detox kan, jadi dalam posting ni saya bawakan pula testimoni peserta #JomDetoxJutawan yang telah alami sendiri program ini. Bagaimana program Detox Shaklee telah dapat membantu mereka meningkatkan tahap kesihatan mereka? Check it out. Kesihatan Lebih Baik Dengan Detox Shaklee Ada banyak manfaat program detox. Ia bukanlah satu program […]

Detox Shaklee Bukan Sekadar Untuk Kuruskan Badan

Detox Shaklee Bukan Sekadar Untuk Kurus

Sebenarnya program Detox Shaklee yang saya selalu canang-canangkan tu bukan sekadar untuk kuruskan badan. Ya bukan. Orang nampak program kurus, sebabnya kuruskan badan tu sendiri memberikan motivasi terbesar kepada para peserta. Dapat turunkan kolesterol, bonus badan kurusDapat turunkan bacaan glukosa, dapat juga kuruskan badanDarah tinggi pun dah turun, tak payah makan ubat, perut pun jadi […]

Kuruskan Badan Dengan Detox Shaklee: Fakta atau Mitos?

kuruskan badan dengan detox shaklee fakta atau mitos

Mulakan langkah baharu dan dapatkan kelebihan detoksifikasi daripada sistem penghadaman yang sihat, tampilkan kulit yang sihat berseri, tubuh yang mantap dan cantik. Diperbuat daripada adunan sinergi herba lembut dan nutrien lain, set ini membantu untuk menyokong proses detoksifikasi harian anda secara semula jadi harian. Mengapa Perlu Detox? Setiap hari, badan kita terdedah kepada toksin dari […]

Cara Join Jom Detox Jutawan

Makin ramai yang berminat nak turut serta dalam program #JomDetoxJutawan anjuran kami, especially nak minta saya jadi coach mereka kan. Tapi soalannya kan, macamana cara nak join program Jom Detox Jutawan ni? Ada syarat ke? Sebelum itu, jemput baca dulu pengalaman saya sendiri dengan program Jom Detox Jutawan. Dari Obesiti Kepada Normal Weight Dengan Jom […]

5 Testimoni Gempak Jom Detox Jutawan

5 testimoni gempak jom detox jutawan

Dah banyak yang saya kongsikan berkenaan program #JomDetoxJutawan sebelum ini. Namun mungkin video di bawah akan memberikan anda suntikan semangat untuk sertai kami. Jom Detox Jutawan Telah Bantu Turunkan Hampir 2000kg! Selama lebih 7 kali sesi (sekarang dah 13 sesi), dengan peserta seramai 522 orang, kami telah dapat bantu turunkan sebanyak 1725.1 kg selama 8 […]