Call nowWhatsapp

Tag Archives: resv vivix

ResV Dengan Ramuan Lobak Ungu Menyihatkan Mata

Kebaikan ResV Shaklee

Lobak adalah sayuran yang enak yang datang dalam pelbagai warna. Lobak Ungu sangat menarik dan memberi manfaat kesihatan yang unik kepada buah-buahan dan sayur-sayuran ungu. Semua jenis lobak sangat berkhasiat, tetapi lobak ungu terutamanya kaya dengan antioksidan kuat yang dikenali untuk memerangi keradangan dan memberi manfaat kepada keadaan kesihatan tertentu. Sejarah dan Pemakanan Walaupun kebanyakan […]

Tidur Mencukupi Penting Untuk Wajah Berseri, Badan Sihat Hati Tenang

ResV bantu perbaiki hormon melatonin, anda dapat tidur lena

Bagaimana anda bangun awal pagi? Ceria? Bersemangat? Bersedia untuk hari yang terbaik? Badan rasa segar dan bertenaga mencanak? Bagi lelaki, ehemm mencanak tak? 😉 penting tu.. tanda hormon cukup 😁 Atau.. Serabut dan serabai? Fikiran pun macam-macam dah mula negatif. Rase takde mood lah.. Rasa nak marah kat ayam yang berkokok kat luar tu.. Hari […]

Shaklee Dedahkan Fakta Saintifik Pembuatan ResV

Parti resv shaklee

Alhamdulillah pada 8 Mac 2020 yang lalu saya berpeluang hadir ke acara saintifik anjuran Shaklee bersempena dengan pelancaran produk terbaharunya iaitu ResV Shaklee. Shaklee Memperkenalkan ResV Vivix dalam Bentuk Liquigel Disokong oleh enam paten, ResV sama seperti Vivix merupakan terobosan saintifik yang direka untuk membantu melindungi dan membaiki DNA di peringkat selular. Bahan utama dalam […]

12 Polifenol Dalam Anggur Muscadine Selain Resveratrol

12 polifenol dalam anggur muscadine

Anggur muscadine (vitis rotundifolia) bukan anggur hijau dan merah yang biasanya anda lihat di rak-rak kedai runcit. Berasal daripada Amerika Selatan, kerana kulit dan biji tebal mereka, mereka bukan anggur kesukaan semua orang. Tetapi kulit tebal adalah sebahagian daripada apa yang menjadikan anggur ini sihat. Seperti semua anggur, kebanyakan nutrisi ada di dalam kulit – […]

7 Manfaat Suplemen Resveratrol dan Polifenol Berasaskan Kajian Saintifik

zat anggur hitam untuk cegah corona virus

Sekiranya anda pernah mendengar bahawa wain merah boleh membantu menurunkan kolesterol, bermakna anda telah mendengar tentang resveratrol – sebatian tumbuhan yang paling hiper yang terdapat dalam wain merah. Kalau dinegara kita, paling popular tentang resveratrol adalah Vivix. Tapi Vivix pun bukan resveratrol tunggal, sebaliknya ianya adalah satu sebatian polifenol iaitu gabungan pelbagai polifenol (termasuk resveratrol). […]

Makan Buah Delima Elakkan Penyakit Nyanyuk

Khasiat delima merah resv shaklee

Buah delima mengandungi lebih daripada 100 fitokimia. Buah delima telah digunakan untuk beribu-ribu tahun sebagai ubat. Hari ini, buah atau jus delima sedang dipelajari untuk manfaat kesihatannya yang banyak. Ia boleh membantu pencegahan kanser, sokongan imun, dan kesuburan. Faedah Delima Untuk Kesihatan Berikut adalah beberapa manfaat berpotensi delima. 1. Antioksidan Polifenol. Bahan kimia ini adalah […]

Zat Dalam Anggur Hitam Baik Untuk Serangan Virus Seperti Corona

zat anggur hitam untuk cegah corona virus

Blackcurrent bukan asing bagi kita kan. Selalu panggil anggur hitam, dulu-dulu seingat saya blackcurrent ni sinonim dengan Ribena. Tapi lama dah la tak ambil Ribena sejak kes dia rupanya ada alkohol. Untuk masa yang lama, blackcurrants (Ribes nigrum) dipanggil “buah yang dilarang” di Amerika Syarikat. Dulu petani fikir buah blackcurrent menyebabkan kulat tersebar kepada pokok […]

Kesan Pantas Pengambilan ResV Shaklee

testimoni resv shaklee

Alhamdulillah saya berpeluang jadi antara yang pertama menggunakan produk premium terbaru Shaklee iaitu ResV. ResV adalah produk antipenuaan kedua selepas Vivix. Kalau Vivix adalah 10x lebih berkesan berbanding resveratrol tunggal, ResV pula ada 13x ganda lebih berkesan berbanding Vivix. Dasyat kan? Disebabkan kehebatannya itu, sejak dibuka untuk jualan pada 1 Mac 2020 yang lalu, ramai […]

Chebulic Myrobalan, Trifala ResV dan Detox

chebulic myrobalan resv shaklee

Haritaki (Terminalia chebula) adalah pokok yang berasal dari Asia Selatan dan India. Buah kering pokok ini mempunyai sejarah penggunaan yang panjang di Ayurveda, ubat tradisional India. Kadang-kadang disebut sebagai “myrobalan chebulic,” haritaki adalah salah satu daripada tiga buah buah kering yang membentuk Triphala ayurvedic formula. Terdapat dalam bentuk serbuk atau makanan tambahan, haritaki mempunyai rasa […]

Promosi Mac 2020 ResV Shaklee

Yang mana satu jadi pilihan Vivix atau ResV

Alhamdulillah dah masuk bulan ketiga di tahun 2020. Kali ini saya nak update tentang promosi yang Shaklee sediakan bagi bulan Mac 2020. Sangat istimewa bulan Mac 2020 ni sebab ianya adalah bulan pelancaran insyaAllah produk super power Shaklee selepas Vivix, iaitu ResV. Vivix telah meningkatkan jualan Shaklee sebanyak 3x ganda dalam tempoh 6 bulan selepas […]