Call nowWhatsapp

Category Archives: Vivix

Khasiat Muscadine Terpelihara Dengan Proses Whole-Pressed

Ada info baru yang saya perolehi daripada team yang dapat ke United States (USA) baru-baru ini berkenaan Vivix. Kali ini team Shaklee mendedahkan kaedah pembuatan Vivix Shaklee secara terperinci! Wah best sangat. Jadi info ini untuk anda. Bagaimana Anggur Muscadine Menjadi Vivix? Dalam artikel ini saya akan sebut tentang perincian bagaimana kaedah pemprosesan anggur muscadine […]

Berat Plateu? Atasinya dengan Polifenol Super Power!

berat plateu shaklee -

Vivix merupakan salah satu suplemen yang saya ambil dalam usaha saya menguruskan badan, sehingga sekarang saya berjaya buang 22kg. Banyak jasanya. Ia mengurangkan craving saya Ia memperbaharui sel saya Ia memberi tenaga lebih lama dalam sehari Ia membantu menyuburkan sel saya dengan nutrisi yang tepat Banyak kali dalam usaha saya buang 22kg ni, ada banyak […]

Banyak Sebab Untuk Anda Menyukai Vivix Shaklee

vivix shaklee

Memang annoying je tengok geng-geng Shaklee ni teruja sangat dengan Vivix Shaklee. Macam belangkas, mana-mana pun mesti kelek Vivix, mesti nak cerita tentang Vivix. Jadi hari ni saya nak dedahkan kenapa saya sendiri suka sangat Vivix Shaklee. Sebelum tu kita bincang dulu tentang fungsi suplemen. Tubuh Kita Tidak Boleh Membuat Nutrien Tertentu Saya asalnya daripada […]

Resveratrol Bantu Perkasakan Intermittent Fasting, Kuruskan Badan Cepat

Resveratrol bantu kuruskan badan dengan intermittent fasting

Ha, ni topik hot kan. Ramai orang yang fikir nak buat intermittent fasting (IF), tapi ada sesetengahnya tak sanggup berlapar dalam tempoh yang lama, jadi nak tahu cara yang boleh cepatkan hasil. Saya ada caranya. Ramai orang tahu saya memang pengamal suplemen Shaklee. Jadi program kuruskan badan saya dah tentu ada mengandungi pengamalan suplemen yang […]

Pesta Vivix Shaklee Februari 2019

vivix shaklee

Hampir seminggu di bulan Februari, berita baik buat semua penggemar Vivix Shaklee. Vivix Shaklee pada bulan ini dipilih sebagai promosi besar-besaran dari Shaklee! Promosi Vivix Shaklee Bulan Februari 2019 1. Promosi Vivix Shaklee Untuk Ahli Baru Istimewa pada bulan Februari ini, Vivix boleh didapati dengan harga diskaun sekiranya anda beli 2 botol sekaligus. Kalau 1 […]

8 Tips Membantu Memperlahankan Penuaan

8 tips membantu melambatkan penuaan

Beribu-ribu kajian telah dilakukan pada proses penuaan dan ramai yang mula menunjukkan kesimpulan yang tidak dapat dielakkan: Pilihan gaya hidup kita apa yang kita makan, dan apa yang kita tidak makan sebenarnya boleh menjejaskan proses penuaan kita. Sesetengah orang cepat dapat kulit berkedut, ada yang dah tua pun sendi masih kuat, dan ini mungkin menjelaskan […]

Kajian Menyokong Vivix: Perlahankan Penuaan Pada Peringkat Selular

Vivix sebagai antipenuaan, bantu hidup lebih lama

Sel-sel secara berterusan boleh rosak disebabkan oleh pendedahan alam sekitar, dan perkara-perkara yang mengakibatkan pembentukan radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan komponen sel seperti DNA dan mencetuskan tindak balas keradangan yang biasa yang menyumbang kepada penuaan sel. Vivix Bantu Perlahankan Penuaan Pada Peringkat Selular Untuk membantu menjaga sel-sel penting dan kuat, para saintis Shaklee mengembangkan […]

Kisah Benar End Stage Kidney Failure Survivor!

Bagaimana perasaan anda sekiranya anda disahkan hampir pulih daripada kegagalan buah pinggang tahap 4? Semestinya rasa seperti mati hidup semula! Lega, gembira, diberi peluang kedua dan pelbagai perasaan bercampur aduk. Kisah Benar End Stage Kidney Failure Survivor! Pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang tahap akhir hanya boleh bergantung hidup dengan mesin haemodialisis atau pemindahan buah pinggang (transplant). Namun transplant tidak mudah dilakukan kerana kekurangan […]

Harga Vivix Shaklee 2018: Harga Vivix Shaklee Murah

Kegemaran saya, Vivix!

Berapa agaknya harga Vivix Shaklee untuk tahun 2018? Berapa harga sebotol? Ada cara ke nak beli Vivix Shaklee dengan harga Vivix yang murah? Biasalah ini soalan yang saya terima tentang Harga Vivix Shaklee. Sebenarnya bila ada promosi Vivix, Harga Vivix Shaklee sebotol jadi lebih murah berbanding Harga Ahli. Sebelum tu jemput tonton video di bawah […]

Kenapa Beli Vivix Dari Top Seller?

vivix top seller malaysia

Banyak info pasal kebaikan Vivix kan? Mungkin anda tertanya-tanya, Vivix ni betul ke bagus untuk anda? Sebab mesti anda dah banyak dengar cerita pasal Vivix ni. Tapi anda nak juga pastikan Vivix ni betul-betul ke berkesan? Saya ada jawapan kepada soalan anda, tapi jemput tonton video di bawah ya. 1. Tonton video di bawah sampai […]