Call nowWhatsapp

Tag Archives: jom detox

Pulih Carpal Tunnel Sydrome dan Turun 10kg Dengan Detox Shaklee

carpal tunnel syndrome

Teruja juga saya nak cerita tentang masalah Carpal Tunnel Syndrome ni. Ada salah seorang peserta #JomDetoxJutawan pun rupanya ada alami masalah ni. Cuba dengarkan perkongsiannya dalam video berikut: Apakah Carpal Tunnel Syndrome? Carpal Tunnel Syndrome dalam perubatan mengatakan ialah lorong sempit yang mana terletak dibahagian telapak pergelangan tangan. Terowong ini melindungi saraf median di bahagian […]

Obesiti dan Risiko Penyakit Kronik

Obesiti dan risiko penyakit kronik

Kegemukan dan obesiti boleh meningkatkan risiko banyak masalah kesihatan, termasuk kencing manis, penyakit jantung, dan sebahagian kanser. Jika anda hamil, berat badan yang berlebihan boleh menyebabkan masalah kesihatan jangka pendek dan jangka panjang untuk anda dan anak anda. Masalah kesihatan yang dikaitkan denngan obesiti Berat badan boleh meningkatkan risiko banyak masalah kesihatan, termasuk diabetes type […]

Kenapa Saya Perlu Detox?

Kenapa semua orang perlu detox?

Mungkin ramai yang pernah dengar apa itu detox kan. Tapi saya akan terangkan secara ringkas apa itu detox. Detox ni ialah proses pembuangan toksin dalam badan kita melalui organ-organ dalaman badan kita. Ia untuk badan kita lebih ringan dan mendapat manfaat kesihatan yang lain. Untuk maklumat lanjut boleh baca daripada perkongsian saya sebelum ini: Saya […]

Kenapa Jom Detox Jutawan Berbeza?

perbezaan jom detox jutawan dengan program kurus lain

Ya soalannya, kenapa kami berbeza? Kenapa perlu sertai kami? Ada banyak je program kurus atau program detox yang ditawarkan oleh syarikat atau kumpulan lain. Kenapa anda perlu sertai kami? Inilah yang saya nak kupas dalam posting kali ini. Namun sebelum itu, jemput tonton video saya dibawah. Kelebihan Jom Detox Jutawan Ada 11 sebab kenapa Jom […]

Jom Detox Jutawan Bantu Adapt Gaya Hidup Sihat

Gaya hidup yang sihat adalah yang membantu menjaga dan meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan anda. Terdapat banyak perkara yang boleh anda lakukan untuk menjalani gaya hidup yang sihat, seperti makan sihat, aktif secara fizikal, mengekalkan berat badan yang sihat, dan menguruskan tekanan anda. Walau bagaimanapun, gaya hidup yang sihat bukan hanya mengenai pemakanan dan senaman yang […]

Pakej Menarik Dalam Jom Detox Jutawan

Pakej Menarik Dalam Jom Detox Jutawan

Sebelum saya bagitau pilihan-pilihan pakej menarik dalam #JomDetoxJutawan, ramai sangat teruja nak tau bagaimana berkesannya program Detox Shaklee ini. Kenapa Guna Suplemen Untuk Detox? 1. Keperluan suplemen Mungkin ramai tertanya-tanya kenapa mesti ambil pakej suplemen Shaklee? Tak bolehkah bayar coaching fees sahaja? Program Detox Shaklee adalah powered by Shaklee merupakan program detox secara holistik. Pengambilan nutrisi […]

5 Testimoni Gempak Jom Detox Jutawan

5 testimoni gempak jom detox jutawan

Dah banyak yang saya kongsikan berkenaan program #JomDetoxJutawan sebelum ini. Namun mungkin video di bawah akan memberikan anda suntikan semangat untuk sertai kami. Jom Detox Jutawan Telah Bantu Turunkan Hampir 2000kg! Selama lebih 7 kali sesi (sekarang dah 13 sesi), dengan peserta seramai 522 orang, kami telah dapat bantu turunkan sebanyak 1725.1 kg selama 8 […]

11 Kelebihan Jom Detox Jutawan

11 Kelebihan Jom Detox Jutawan

Program detox Shaklee sebenarnya bukan program baru. Kali pertama ia telah diperkenalkan pada tahun 2016, saya pun adalah salah seorang peserta pilot program itu. Ramai orang cakap dengan saya, kalau detox Shaklee, taknak la join. Sebab mereka merujuk kepada program lama yang saya sendiri amat arif. Boleh baca banyak kisah program Detox Shaklee yang pernah […]

Jom Detox Jutawan Kini Batch Ke 14

Jom Detox Jutawan

Alhamdulillah. Result dah keluar untuk Jom Detox 13.0 #LetsDetoxLAT. Yang bestnya kali ni, peserta super supportive laaa. Pakat excited dalam grup. Even peserta pun sangat energetic dan overwhelming. Result submission pulak 98%! Kiranya 39 orang yang join awalnya. 38 orang submit result. Alhamdulillah! Alhamdulillah syukur. Lebih dari 135 kilo kita buang. Juga lebih dari 254 […]

Doktor Sertai #JomDetoxJutawan Loss 8kg

Jom Detox Jutawan

Alhamdulillah dalam #JomDetoxJutawan 13.0 saya ada seorang peserta, seorang pegawai perubatan, doktorlah tu. Beliau obes, Berat badan lebih daripada 100kg. Macamana seorang doktor boleh terjebak dengan program #JomDetoxJutawan? Asalnya saya ada peserta ni (mak beliau). Mak beliau ada masalah buah pinggang (kencing berbuih), jadi sejak bulan April 2019 ibu beliau ambil Vivix Shaklee. Selepas beberapa […]