Call nowWhatsapp

Tag Archives: jom detox shaklee

Kurus At 40, Ebook Inspirasi Perjalanan Kurus

Ebook Kuruskan Badan

Alhamdulillah akhirnya berjaya juga saya terbitkan ebook pertama saya. Satu lagi kejayaan besar saya untuk tahun 2020. Kurus At 40, Ebook Inspirasi Perjalanan Kurus Ebook ini saya fokuskan kepada perjalanan saya kuruskan badan. Mungkin ada yang belum tahu, saya sememangnya “gebu” sejak kecil. Berpuluh-puluh tahun dengan keadaan overweight dan obesiti. Saya pernah buat 5x program […]

Lemak Badan Penyebab Lemah Sistem Imun

Obesiti menurunkan jangka hayat kita sehingga 14 tahun

Takde siapa yang suka sakit Bagaimana jika ada sesuatu yang boleh anda lakukan untuk meningkatkan kesihatan anda dan mengurangkan hari sakit anda? Kerana ternyata, mempunyai komposisi badan yang sihat menyumbang kepada sistem imun yang lebih kuat, membantu anda mengurangkan jangkitan kecil dan mengurangkan risiko anda mendapat penyakit yang serius, seperti penyakit jantung dan diabetes. Komposisi […]

7 Sebab Kaedah Kira Kalori Adalah Mitos

7 Sebab Kaedah Kira Kalori Adalah Mitos

Baru-baru ni saya tertarik dengan artikel Dr Norman berkenaan kaedah kiraan kalori yang menurutnya adalah kaedah lama dan adalah mitos semata-mata. Mitos ni maksudnya ianya tidak bersandar kepada fakta dan tiada aspek kajian klinikal. Mari ikuti kupasan beliau. Ada banyak terma saintifik, tapi saya dah permudahkan. Kenapa Kaedah Kiraan Kalori Tidak Tepat? Kita selalu mendengar […]

Kesihatan Saya Lebih Baik Selepas Jom Detox Jutawan

manfaat kesihatan dengan jom detox jutawan

Kelmarin saya ada tuliskan tentang manfaat program detox kan, jadi dalam posting ni saya bawakan pula testimoni peserta #JomDetoxJutawan yang telah alami sendiri program ini. Bagaimana program Detox Shaklee telah dapat membantu mereka meningkatkan tahap kesihatan mereka? Check it out. Kesihatan Lebih Baik Dengan Detox Shaklee Ada banyak manfaat program detox. Ia bukanlah satu program […]

Detox Shaklee Bukan Sekadar Untuk Kuruskan Badan

Detox Shaklee Bukan Sekadar Untuk Kurus

Sebenarnya program Detox Shaklee yang saya selalu canang-canangkan tu bukan sekadar untuk kuruskan badan. Ya bukan. Orang nampak program kurus, sebabnya kuruskan badan tu sendiri memberikan motivasi terbesar kepada para peserta. Dapat turunkan kolesterol, bonus badan kurusDapat turunkan bacaan glukosa, dapat juga kuruskan badanDarah tinggi pun dah turun, tak payah makan ubat, perut pun jadi […]

3 Penjuru Income Dengan #JomDetoxJutawan

Selama 8 bulan run projek #JomDetoxJutawan ni, alhamdulillah ianya cukup bagus sebab akhirnya kita ada sesuatu yang kita boleh fokus dalam Shaklee. Shaklee ada banyak produk, ada suplemen, ada produk penjagaan rumah, ada skincare. Suplemen sahaja pun ada puluh-puluh. Jadi ada juga dikalangan mereka yang baru nak buat bisnes jadi pening, tak tau nak fokus […]