Call nowWhatsapp

Banyak Sebab Untuk Anda Menyukai Vivix Shaklee

vivix shaklee

Memang annoying je tengok geng-geng Shaklee ni teruja sangat dengan Vivix Shaklee. Macam belangkas, mana-mana pun mesti kelek Vivix, mesti nak cerita tentang Vivix.

Jadi hari ni saya nak dedahkan kenapa saya sendiri suka sangat Vivix Shaklee. Sebelum tu kita bincang dulu tentang fungsi suplemen.

Tubuh Kita Tidak Boleh Membuat Nutrien Tertentu

Saya asalnya daripada pelajar sains tulen. JAdi sejak sekolah lagi saya tahu badan kita terbina daripada asas iaitu sel. Dalam badan kita ada trillion sel.

Daripada sel ini menjadi tisu, daripada tisu menjadi organ, daripada organ yang berlainan ini bergabung menjadi sistem yang kompleks. Daripada sistem inilah wujudnya organisma hidup iaitu manusia.

Justeru, apa yang kita makan, nutrisi yang kita ambil sangat memberikan kesan kepada sel kita, iaitu benda paling asas dalam tubuh kita. Setiap sel memerlukan nutrisi yang betul dan cukup.

Vitamin adalah sebatian penting untuk kehidupan, kerana badan anda tidak dapat mengeluarkan beberapa nutrien penting, ia perlu mengambil dari makanan yang kita makan, ditambah dengan suplemen yang kita makan setiap hari.

Untuk tempoh yang lebih lama nutrien yang tepat memberi kesan kepada kesihatan kita, supaya kita dapat mencegah penyakit yang berkaitan dengan pemakanan seperti penyakit akibat penuaan seperti sakit jantung, kencing manis, kanser dan lain-lain lagi.

2. Pencegahan Penyakit Utama

Banyak kajian menunjukkan bahawa penyakit kronik boleh dicegah, dengan nutrisi yang betul. Sekiranya kita tidak makan dengan baik, tidak bersenam, maka kita peluang untuk penyakit kronik adalah lebih mudah dan cepat seperti penyakit jantung, kencing manis dan juga kanser.

Jika anda menonton video di atas, dengan pemakanan yang betul, banyak penyakit boleh dicegah, diantaranya:

  • 80% Penyakit Jantung pada wanita boleh dicegah. # 1 pembunuh di AS
  • 60% kematian yang berkaitan dengan Kanser boleh dicegah. # 2 pembunuh di AS
  • 90% daripada Diabetes Jenis 2 boleh dicegah.

3. GMO, Toksik dan Makanan Segera

Masalah ni, sukar kita nak cegah, walaupun kita tinggal di kampung, di tepi pantai atau tempat yang kurang pencemaran, sukar kita nak elakkan terutama masalah GMO dan toksik.

Masalah makanan segera mungkin kita boleh elak dengan memboikot dan mengelakkannya. Tapi benda toksik sangat banyak dan berleluasa di sekeliling kita. Dalam makanan, barangan kegunaan seharian dan lain-lain sangat banyak toksik tanpa kita sedarinya.

Bukan itu sahaja, makanan Organisma Modified Genetik (GMO) sangat banyak! Adakah kita sedar warna biji tembikai sekarang berwarna putih (dahulu warna hitam), anggur pun banyak tanpa biji sekarang ni.

Semua makanan ini boleh dianggap sebagai makanan GMOs, tidak sihat, dan berbahaya kepada kesihatan kita.

Kenapa Kita Perlu Suplemen, Walaupun Kita Makan Sihat

Malaysia adalah pemegang rekod pesakit diabetes paling ramai di Asia Tenggara, status obesiti paling tinggi.

Dalam kajian semasa, unjuran menunjukkan peningkatan jumlah beban Malaysia dengan penyakit kencing manis, yang purata 200,000 dewasa setiap tahun.

Walaupun kita cuba untuk makan sihat, berjalan 5 kilometer di taman yang indah, terdapat banyak faktor yang akan memberi kesan kepada kesihatan kita, secara dalaman dan luaran.

Kita tidak boleh mengelakkannya, contohnya seperti bahan toksik dari kenderaan boleh mengurangkan tahap vitamin C dalam tubuh kita. Kita boleh tinggal di kampung bersih yang cantik, tetapi 99% mustahil untuk tinggal di tempat yang bersih dan sangat alami pada abad ini, kerana kebanyakan kita bekerja di bandar besar seperti Kuala Lumpur, Shah Alam dan Pulau Pinang. Mari kita lihat semua faktor ini.

Di kampung pula cabarannya lain. Pesakit diabetes paling ramai adalah di Kedah dan Negeri Sembilan. Kedah dan Negeri Sembilan bukanlah bandar sangat, kebanyakannya masih kampung, jadi mengapa mereka penghidap diabetes paling tinggi dan kegemukan pun paling tinggi?

Dari Resveratrol Ke VIVIX SHAKLEE: Suplemen Untuk DNA Kita?

Istilah resveratrol pertama kali digunakan pada tahun 1939 oleh Michio Takaoka bagaimanapun ia tidak begitu popular, sehingga pada tahun 2006, Dr David Sinclair, dari sekolah perubatan Harvard menerbitkan sebuah jurnal mengenai Alam.

Ia menunjukkan bahawa tikus yang berusia pertengahan umur, dengan diet kalori yang tinggi, boleh berubah secara fisiologi ke tikus usia standard dengan peningkatan kadar survival.

Selepas itu, resveratrol sebagai anti-penuaan berfungsi pada tahap selular menjadi begitu popular.

Bolehkah anda bayangkan bahawa wanita Perancis tidak gemuk, walaupun mereka makan diet tinggi lemak?

Rahsia ada pada Red Wine, yang mengandungi resveratrol, entah bagaimana Dr Sinclair menyebutkan ia lebih baik untuk mempunyai 300 gelas anggur setiap HARI !!!

Takkanlah nak minum wine sampai 300 gelas! Memang tak makan dah benda lain kan. Lagipun wain sangat mahal walaupun anda kaya seperti Sultan Brunei, dan orang Islam pun tak dapatlah nak menikmatinya.

Rupa-rupanya rahsianya pada resveratrol! Bukan red wine.

VIVIX: 10 X Lebih Berkuasa Daripada Resveratrol

Shaklee Corporations telah bekerjasama dengan Dr David Sinclair untuk menghasilkan, cecair paten khusus yang dipanggil VIVIX.

Vivix adalah gabungan resveratrol-polyphenol, yang mengandungi 4 bahan super, anggur muscadine, elderberries Eropah, lobak ungu dan polyganum cuspidatum. Vivix mengandungi kepekatan tinggi ellagitannins dan asid ellagic.

Produk anti-penuaan selular ini mempunyai beberapa manfaat kesihatan yang termasuk:

  • Membantu dan melindungi DNA selular
  • Pengawal selia genetik impak untuk melawan penuaan selular
  • Menggalakkan biogenesis mitokondria, dengan meningkatkan tenaga sel
  • Mengurangkan protein AGE
  • Menyokong kesihatan jantung dan fungsi kardiovaskular
  • Menyokong kesihatan otak
  • Meningkatkan sistem imun
  • Menggalakkan panjang umur selular
  • Antioksidan yang lebih tinggi untuk melawan radikal bebas

Testimoni Vivix: Melawan Kanser, Stroke dan Diabetes

Terdapat banyak testimoni, di Malaysia kita mempunyai beberapa video, yang menunjukkan kesihatan mereka semakin baik, dari penyakit menjadi sihat, kesihatan yang lebih baik.

Bayangkan saja, keluarga Shaklee kami, terutamanya ayah dan ibu mereka, semakin baik, lebih bertenaga selepas mengambil Vivix. \

Oleh itu, tidak ada keraguan, dengan sokongan dari ujian klinikal, penemuan saintifik yang diterbitkan, Vivix adalah suplemen terbaik yang anda perlukan sehari-hari.

Dapatkan VIVIX SHAKLEE anda SEKARANG

Adakah anda ingin membayar ribuan bil hospital? Atau hanya RM 500 sebulan untuk sebagai pencegahan penyakit dan meningkatkan kesihatan dengan VIVIX?

Dapatkan vivik anda hari ini. Anda boleh mengklik pautan di bawah untuk bayaran dalam talian, di mana Shaklee akan menghantar Vivix anda ke rumah / pejabat anda.

Hubungi kami sekarang, kami akan menghantar Vivix anda. Kami menerima COD di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Selangor.

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda turut sama berjaya.

Raihanah SID 864679
No tel: 0122195919
Your trusted Shaklee Independent Distributor
Beauty Consultant
Shaklee Gombak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge