Call nowWhatsapp

Doktor Sertai #JomDetoxJutawan Loss 8kg

Jom Detox Jutawan

Alhamdulillah dalam #JomDetoxJutawan 13.0 saya ada seorang peserta, seorang pegawai perubatan, doktorlah tu.

Beliau obes, Berat badan lebih daripada 100kg.

Macamana seorang doktor boleh terjebak dengan program #JomDetoxJutawan?

Asalnya saya ada peserta ni (mak beliau). Mak beliau ada masalah buah pinggang (kencing berbuih), jadi sejak bulan April 2019 ibu beliau ambil Vivix Shaklee.

Selepas beberapa bulan, saya ajak ibunya sertai #JomDetoxJutawan, masa tu batch ke 12.0

Alhamdulillah ibunya dapat hasil yang best. Berat turun lebih 3kg. Disamping itu program ini membuka mata beliau bahawa program ini bagus untuk anak bujangnya seorang doktor yang obes. Jadi beliau pujuk anaknya untuk sertai dalam batch seterusnya.

Kuasa ibu. Seorang doktor yang anti suplemen pun setuju sertai #JomDetoxJutawan.

Selesai saya daftarkan doktor. Dekat-dekat tarikh nak mula batch 13.0, doktor kata beliau sibuk, macamanalah nak komit dengan program ini?

Jadi saya beritahu beliau, kalau nak tunggu doktor lapang, bila pula tu? Kerja doktor memang sentiasa sibuk pun. Orang berharap pada doktor, doktor dulu kena sihat dan kurus.

Itulah beliau teruskan.

Dalam Masa 12 Hari Turun 8kg!

Dalam pada beliau kata sibuk tu, beliau sempat sahaja masak sendiri dan setiap hari tanpa gagal melaporkan perkembangan dirinya kepada saya. Tu dalam kata sibuk, kalau tak sibuk macamanalah kan?

Boleh lihat progress diri tuan Doktor kita ni dalam tempoh 12 hari.

Dalam 12 hari sahaja boleh turun 8kg dengan JomDetoxJutawan
Dalam 12 hari sahaja boleh turun 8kg dengan JomDetoxJutawan
Dalam 12 hari sahaja boleh turun 8kg dengan JomDetoxJutawan
Dalam 12 hari sahaja boleh turun 8kg dengan JomDetoxJutawan
Dalam 12 hari sahaja boleh turun 8kg dengan JomDetoxJutawan
Dalam 12 hari sahaja boleh turun 8kg dengan JomDetoxJutawan

Kalau Doktor Pun Yakin Dengan #JomDetoxJutawan

Alhamdulillah daripada seorang yang anti suplemen, doktor ini amalkan suplemen Shaklee melalui program #JomDetoxJutawan.

Selepas batch ke 13.0, beliau semakin komited dan terus rejoin untuk program khas dengan saya dan teruskan dengan batch ke 14.0 #JomDetoxJutawan.

Asyik rejoin je ni, doktor pun dah berubah hati pandangannya terhadap suplemen. Best kan?

Diet Keto dan Kuruskan Badan Dengan Pantas
Sayalah Coach Anah, jom saya bantu anda sihat dan kurus

Anda Berminat? Sertai #JomDetoxJutawan Sekarang!

Nak tahu bagaimana saya buang 21kg dalam masa 6 bulan sahaja? Atau anda ada masalah kesihatan yang memerlukan anda ubah gaya hidup? Ayuh sertai saya di program #JomDetox, boleh wasap saya ya.

Bagaimana Nak Sertai #JomDetoxJutawan Shaklee?

Sila hubungi 012-2195919 atau klik link di bawah

Klik untuk Sertai JomDetoxJutawan Shaklee

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda turut sama berjaya.

Raihanah SID 864679
No tel: 0122195919
Your trusted Shaklee Independent Distributor
Beauty Consultant
Shaklee Gombak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge