Call nowWhatsapp

Category Archives: Kenapa Shaklee

Bagaimana Shaklee Bantu Proses Tubuh

Sepanjang saya dalam bisnes Shaklee, tak pernah saya beritahu customer bahawa dengan ambil Shaklee, sakit mereka terus sembuh, kulit cantik, susu banyak, senang mengandung, tak pernah. Yang saya ada beritahu adalah Shaklee bantu lengkapkan nutrisi seterusnya badan dapat berfungsi dengan baik serta membantu rawatan mereka.   Kenali Sistem Tubuh Saya ada latar belakang pembelajaran sains […]

Awas Dengan Kesan Sampingan Shaklee

kesan sampingan produk shaklee

Ada yang komen dalam posting saya sebelum ini berkenaan kesan sampingan jika mengambil suplemen. Adakah ianya memudaratkan atau sebaliknya. Selamatkah produk yang diambil? Itulah segelintir kerisauan yang timbul. Saya faham kerisauan ini timbul disebabkan apa. Saya dahulu pun memang skeptikal juga untuk mengambil suplemen. Sejak kecil, bukanlah kecil, remaja sebenarnya saya memang berhati-hati dengan pengambilan […]

Ada apa dengan Shaklee

Ada apa dengan Shaklee Mungkin ada yang masih bertanya, apa yang istimewa dengan Shaklee sampai ia boleh jadi fenomena? Ok bagi anda yang masih tertanya-tanya, di bawah ini adalah 10 keistimewaan sekiranya anda memilih Shaklee sebagai peluang menjana pendapatan. 10 Keistimewaan Shaklee 1. Peluang Jana Income 2. Bantu Keluarga / orang lain lebih sihat 3. […]

Bagus ke keluarkan produk suplemen sendiri?

Ujian klinikal Shaklee dijalankan ke atas manusia

Hampir sebulan lalu ada wartawan daripada Sinar Harian yang datang ke mini spa kami untuk menemubual kami sebagai usahawan spa. Rupanya ada kolum dalam Sinar Harian setiap 2 minggu yang mengetengahkan usahawan kecil seperti kami. Salah satu soalan wartawan tersebut adalah apakah terdapat dalam perancangan kami untuk mengeluarkan produk sendiri seperti lambakan produk kesihatan dan […]

Kalau Aku Kaya

Tadi semasa drive kereta ke pejabat, tiba-tiba terberangan pulak dah. Ala kan berangan itu percuma saja. Jadi ini saya hendak kongsikan angan-angan dan impian saya. Saya harap akan jadi kenyataan dalam 3 tahun ini. Angan-angan saya untuk ada RM1 juta tunai dalam akaun saya. Bagaimana saya dapat itu, Allah insyAllah akan lorongkannya. Hahaha. Bila ada […]

Masih Relevankah Bisnes Shaklee?

Kenapa Saya Jatuh Cinta Dengan Shaklee

Jawapannya ya! Amboi awal-awal lagi saya sudah jawab ya. Bisnes Shaklee muram? Bisnes Shaklee bermula setiap bulan 3 setiap tahun. Pada tahun ini, permulaan bisnes Shaklee bulan 3 beberapa bulan lepas memang menampakkan kesuraman disebabkan tiada kenaikan yang kompetitif. Begitupun, bagi saya sendiri, ia tidak menjejaskan, bonus saya masih kekal statik, tidak naik dan tidak […]

5 Fakta Penting Kenapa Shaklee Jadi Pilihan

Keistimewaan shaklee

Ok dalam posting semalam saya sebutkan 3 sebab kenapa Shaklee jadi pilihan untuk bisnes. Kali ini saya hendak sebutkan pula 5 sebab kenapa Shaklee patut jadi pilihan sebagai makanan tambahan atau suplemen. Baca juga sebab kenapa kita sekarang perlukan suplemen. Saya sebelum ini memang anti dengan vitamin atau suplemen, tetapi sejak saya kenali Shaklee, pemikiran […]

Kenapa Saya Jatuh Cinta Dengan Shaklee

Kenapa Saya Jatuh Cinta Dengan Shaklee

Saya hampir terlupa berkenaan posting ini. Namun saya harap masih belum terlambat untuk saya tuliskan pandangan dan perasaan saya. Semua orang berhak untuk teruja kepada sesuatu. Begitu juga saya. Biasanya saya ni mudah je bosan dengan sesuatu, tapi sangatlah magic bila dengan SHaklee saya mampu bertahan kini hampir 3 tahun sejak mula-mula mengambilnya sebagai suplemen. […]

Apa Erti Shaklee Kepada Saya

Saya mula kenal Shaklee sejak mengandung anak kedua pada tahun 2011. Masa tu saya hubungi Master Nur Zahirah bertanyakan set penyusuan. Beliau memaklumkan saya Shaklee juga saya boleh guna untuk berpantang. Wah memang bagusla kan, sebab berpantang anak pertama saya tak guna apa-apa jamu atau suplemen. Tapi saya cuma amalkan Shaklee secara tegar sebaik selepas […]

Pentingnya Suplemen Kepada Kita

Saya ni sekadar nak cerita je. Saya dulu memang tak suka ambil vitamin atau suplemen ni, tapi ada ceritanya kenapa saya mula ambil. Mula kenal suplemen Saya mula kenal suplemen jenama HPA. HPA ni suplemen juga, tapi herbal based. Jadi ada pro and cons. Saya ambil dulu sebab saya ada masalah batuk-batuk berpanjangan, berlaku setiap […]