Oktober 2015 Dengan Semangat Baru

By | 1 October 2015
Oktober yang lebih hebat

Bagi orang MLM, setiap hujung bulan adalah masa untuk closing. Ini bermakna setiap kali hujung bulanlah orang MLM akan sibuk sangat untuk capai target bulan tersebut. Ini apa yang saya lihat selama 3 tahun lebih terlibat dengan dunia MLM.

Bukan Shaklee sahaja, tetapi MLM lain pun anda akan lihat situasi yang sama. MLM juga akan memberikan promosi baru setiap bulan, jadi produk tertentu akan jadi lebih murah berbanding sebelumnya.

Tahniah kepada team saya untuk bulan September 2015, insyaAllah dengan lebih usaha dan fokus anda akan mampu berjaya lebih lagi di bulan Oktober 2015.

Projek BaruĀ Oktober 2015

Bulan Oktober adalah bulan kelahiran mama saya. Jadi special sikit bulan ini, saya ada projek baru akan dilancarkan bulan ini. Ehem… seeloknya tunggu update saya dalam facebook sayalah ya.

Sesuatu yang baru menanti anda

Sesuatu yang baru menanti anda

Yang penting projek terbaru ini boleh disertai oleh anda semua. Ya, anda yang sedang membaca posting saya ini. Projek ini bakal memberikan anda pulangan setiap hari (ya, kenalah usaha juga), selain pulangan bulanan.

Saya buat projek ini sebab saya ingin membantu anda. Saya percaya dan yakin ramai yang perlukan kerja atau sesuatu bisnes yang boleh membantu ekonomi keluarga. Ramai yang perlukan duit setiap hari. Kalau bonus Shaklee anda dapat secara bulanan, tetapi dengan projek ini anda akan dapat pulangan setiap hari dengan modal yang kecil sahaja.

Promosi Shaklee Oktober 2015

Tengah malam tadi, website Shaklee telahpun umumkan promosi Shaklee bagi bulan Oktober 2015.

Apa yang menarik?

  1. Beli Vita E Complex 2 botol pada 50% diskaun. Wah banyak potongan ni.
  2. Beli Omega Guard: Beli 6 dapat 7 botol
  3. Beli Omega Guard 2 botol pada 5% diskaun
  4. Beli GLA Complex: Beli 6 dapat 7 botol
  5. Beli GLA Complex 2 botol pada 5% diskaun
Promo Oktober 2015 Shaklee

Promo Oktober 2015 Shaklee

Ada sesetengah daripada kita yang sebelum GST memang rajin makan suplemen, tapi lepas GST yang mana segala kos makin naik menyebabkan bajet untuk suplemen sudah kurang atau tiada langsung. Kesian kita kan, bukan apa suplemen ini membantu kita sihat, tapi tidak pasal-pasal sebab segala kos naik maka kesihatan dipertaruhkan.

Saya cuma hendak ingatkan, harga ubat pun sedang atau akan naik, sekurang-kurangnya tahun hadapan.

Harga Ubat Akan atau Bakal Naik

Harga Ubat Akan atau Bakal Naik

Jadi, eloklah kita sentiasa sihat. Inilah yang rakyat marhaen macam kita kena buat. Bagaimana hendak sentiasa sihat? Susah juga sebab banyak faktor boleh menyumbang kepada kesihatan kita ini seperti pemakanan, persekitaran dan pekerjaan.

Jadi nasihat saya, amalkan pengambilan suplemen. Kalau tidak banyak, ambil yang asas dulu.

Harap perkongsian ini bermanfaat kepada anda.

Raihanah

SID 864679
No tel: 0122195919

Your trusted Shaklee Independent Distributor

Shaklee Gombak

20 thoughts on “Oktober 2015 Dengan Semangat Baru

    1. Raihanah Ahmad Post author

      hihih, saya macam tu juga dulu. tapi menyedari kesihatan lebih penting saya kurangkan bajet lain2 utk beli supplemen, terutama suplemen anak2

      Reply
    1. Raihanah Ahmad Post author

      setiap bulan ada, samada nak grab atau tak je

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge