Bonus Shaklee bantu bayar hutang dan kad kredit?

By | 16 April 2014

Alhamdulillah hari ini adalah Shaklee bonus payout day bagi semua pengedar Shaklee. Apa yang anda usahakan, itulah yang anda tuai. Alhamdulillah syukur.

Bulan Mac 2014 juga menandakan banyak kesan kepada diri saya sendiri. 

1. Pendapatan anak-anak Shaklee saya bertambah berkat usaha mereka juga

2. Ahli keluarga Ohsem Group sedang berkembang dengan rancak. 

Ini menambah keterujaan saya untuk membantu semua orang membina kualiti hidup lebih baik. Saya juga terkesan dengan kata-kata salah seorang anak Shaklee saya yang menyebut, beliau boleh relate kejayaan saya dengan diri beliau. Sebab apa

1. Saya juga bekerja makan gaji

2. Saya juga berkeluarga dan mempunyai anak-anak kecil

3. Saya pendiam

Haa… yang no 3 tu nak gelak juga saya. Memang saya pendiam. Paling penting pemalu nak menjual. Itu kelemahan saya. Tapi bila saya ada kedai online, saya tak peduli malu saya tu, sebab bukan orang nampak muka saya kan. Yang penting banyak yang boleh saya sumbangkan kepada masyarakat (eh dah macam orang politik pulak)

Anda pernah berdepan perkara ini?

1. Bayar kad kredit tiap-tiap bulan, tak habis-habis?

2. Bayar kad kredit, tapi nanti pakai juga kad kredit tu. Bila nak habis?

Saya pernah alami kesemua di atas. Disebabkan pendapatan kurang, anda akan tetap juga menggunakan kad kredit untuk menampung perbelanjaan. Saya faham lebih-lebih lagi zaman sekarang.

Harga daging bakal mencecah RM40 sekilo

Harga kuih akok pun dah 50sen sebiji

Harga ayam pun tak dikawal

Harga ikan makin melambung

Harga beras pun makin naik

Akhirnya, apa yang kita dapat sediakan untuk ahli keluarga kita? Jadi tidak hairan ada sesetengah masyarakat ini mengambil jalan mudah;

1. Mencuri – ingat lagi kes seorang bapa mencuri susu? kena penjara 3 bulan tak silap saya

2. Mengedar dadah – dadah mahalkan, ha dah takde duit, juallah dadah. HARAM ni tuan-tuan/puan-puan. Ingat lagi peristiwa anak kecil dijumpai mati dalam tandas di Dungun. Itulah sebab penculiknya menyembunyikan dadah dalam perut anak itu. Owh sedihnya bila saya taip ni, semoga adik tenang disisi Allah. Al fatihah

3. Merompak – kes rompakan menjadi-jadi sekarang ni. Dalam surau pun tak selamat, handbag mama saya pun lesap dalam kurang 5 minit masa nak ambil wudhu je pun

Itulah antara kepincangan masyarakat disebabkan oleh satu je masalahnya, DUIT. 

Jika anda hadapi masalah kewangan, anda boleh pertimbangkan untuk mengendalikan bisnes Shaklee anda sendiri. Saya tak jamin ia akan berjaya untuk anda, tetapi jika anda berusaha keras, dengan strategi yang baik dengan pimpinan kami, insyaAllah anda juga boleh berjaya seperti pengedar Shaklee yang lain.

Hubungi saya untuk saya bantu anda.

Shaklee tawar peluang pendapatan lumayan

Bekerja dari rumah selesa untuk wanita dan ibu


Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner 
Konsultansi percuma

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge