Call nowWhatsapp

Kanser Disebabkan oleh Toksin dalam Produk Pembersihan Rumah

bahan kimia toksik produk cucian

Profesor Anne Steinemann dari University of Washington (UW) di A.S. telah mengkaji kesan aroma sintetik pada kesihatan. Dia menjadi tertarik dengan masalah apabila orang mula mencadangkan kepadanya bahawa penyegar udara di dalam tandas awam dan wangian yang datang dari pakaian dan produk pembersihan membuat mereka sakit. . Melalui beberapa kajian selama beberapa tahun, Steinemann dan […]

Cara Terbaik Kembalikan Fungsi Buah Pinggang

kembalikan fungsi buah pinggang vivix

Kini, lebih ramai pesakit buah pinggang  BERJAYA TURUNKAN PARAS KREATININ DAN MEMBAIKI SEL BUAH PINGGANG DENGAN SELAMAT Tiada lagi masalah kencing berbuih, kencing berdarah, tiada lagi masalah bengkak kaki dan mata, tiada lagi masalah sukar tidur dan kejang otot 99% berkesan Tahukah anda? 90% pesakit buah pinggang tidak tahu buah pinggang mereka bermasalah Walaupun badan […]

8 Nutrisi Bantu Cegah Kanser

“Bulan Kesedaran Kanser Payudara” telah berakhir Oktober lalu, tetapi itu tidak bermakna isu kanser kita boleh lupakan terus. Menurut Institut Kanser Kebangsaan, kanser payudara kini menjejaskan satu daripada 20 wanita di negara kita. Satu cara mudah untuk mencegah kanser adalah memastikan anda tidak kekurangan nutrisi, dan mendapat cukup vitamin dan mineral penting setiap hari. . […]

Shaklee Youth Skincare Harga dan Review

Diam tak diam dah nak masuk seminggu Youth Shaklee diperkenalkan kepada kita di Malaysia. Jadi artikel ni lebih kepada review dan harga Youth Skincare. Tentu korang sendiri teruja nak ambil tahu kan. Review Youth Shaklee Skincare Di bawah adalah antara review yang diperolehi oleh pengguna Youth skincare. Ada yang lebih sebulan pakai. Ini disebabkan Shaklee […]

6 Cara Suplemen Resveratrol Cegah Kanser

cegah kanser vivix shaklee

Zaman sekarang ni kanser dah macam selesema. Sana sini kita dengar orang dapat kanser. Setiap hari kita dengar orang meninggal disebabkan kanser. Gerun kan? Memang gerun, takut semua ada. Tapi gerun atau takut sahaja tak bermakna tanpa tindakan. Apa tindakan kita? Pada saya, saya buat segala yang boleh untuk cegah kanser. Antaranya pengambilan Vivix. Vivix […]

Kelebihan Youth Skincare Untuk Semua Jenis Kulit

kelas skincare youth jana pendapatan

Suka la sembang pasal Youth skincare ni. Bila cakap pasal Youth skincare, saya suka cakap pada semua produk sekali. Sebab saya memang gunakan kesemua mereka. Sekarang ni dah 8 bulan lebih saya gunakan Youth Shaklee ni, banyak sangat perubahan ketara. Jadi dalam artikel ni saya nak share kelebihan Youth Skincare untuk semua jenis kulit. Antara […]

Shaklee Sale Tak Masuk Akal 11.11.2018

shaklee sale 11.11

Shaklee promo satu hari sahaja pada 11 November 2018!! Julung kalinya Shaklee membuat promosi yang tidak masuk akal. Ramai peminat Shaklee yang dah teruja dan tak sabar nak dapatkan segera promosi Shaklee 11 November yang tak masuk akal tu. Promosi sehari Shaklee 11 November 2018 berdasarkan tema Beautiful, menyokong kempen kecantikan Shaklee dengan menggunakan produk […]

10 Tanda Anda Tak Cukup Nutrisi

10 tanda tak cukup nutrisi

Gejala kekurangan nutrisi selalunya nampak seperti keletihan yang semakin teruk, kejang otot yang semakin kerap dan lain-lain, namun ada sesetengahnya mudah saja nampak pada cermin. Diet yang sihat bukan sahaja membekalkan tenaga, tetapi juga menyediakan nutrien yang penting untuk sel yang sihat. Jadi masuk akal bahawa kekurangan nutrisi boleh mendatangkan kerosakan pada kulit, kuku, rambut dan […]

Youth Skincare Bantu Saya Cantik

kulit cantik youth shaklee

Mesti semua orang tertanya-tanya kan sibuk sangat dengan Youth Skincare ni, boleh jadi cantik betul ke? Kalau dah kulit kusam giler sejak dari remaja, betul ke boleh glowing? Ha jangan tak tau, ramai giler dah dapat penangan Youth Skincare ni. Semakin hari semakin sayang gitew. Sebab apa semakin sayang? Meh kita tengok. Bagaimana Youth Skincare […]

Suplemen Untuk Kesihatan Jantung dan Salur Darah

Terapi pertuturan antara rehab yang penting untuk dibuat oleh pesakit strok

Ada statistik terbaru dikeluarkan oleh Jabatan Statistik Negara iaitu Statistik Punca-punca Kematian Di Malaysia bagi tahun 2017. Statistik baru sangat dikeluarkan, jadi saya rasa sangat penting untuk saya kongsikan dengan anda. Punca-punca kematian di Malaysia menurut statistik tersebut adalah: Penyakit Jantung Ischemia (serangan jantung) Pneumonia (Jangkitan paru-paru) CVA (Stroke/angin ahmar) Kemalangan Jalanraya  Jelas sangat daripada […]