Testimoni Pulih Resdung Dengan ESP

By | 24 October 2014
Testimoni Pulih Resdung Dengan ESP

Dalam salah satu posting saya, ada saya sebut bagaimana customer saya pulih resdung dengan ESP. Berkaitan resdung pula pernah juga saya tuliskan dalam posting saya Cara Merawat Resdung Secara Semulajadi.

Testimoni Pulih Resdung Dengan ESP

Masalah Resdung

Ramai orang ingat secara semulajadi tu menggunakan bahan-bahan maujud (benda wujud dan boleh nampak) seperti honey, limau nipis, asam jawa dsb. Tapi semulajadi yang saya kerap sebutkan dalam posting saya adalah merujuk kepada suplemen semulajadi.

Ada beza suplemen semulajadi dengan sintetik. Anda boleh tonton video di bawah untuk mendapatkan gambaran lanjut.

 

Berbalik kepada testimoni pulih resdung ni…

Testimoni Pulih Resdung Dengan ESP

ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tanpa kolestrol, tanpa asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Dalam banyak-banyak fungsi ESP seperti dalam gambar di bawah, salah satu fungsi adalah membantu merawat alahan. Ia merawat daripada tahap sel lagi sebab mereka yang berpenyakit ni sebenarnya berpunca dari sel-sel yang tidak sihat. Protein amat penting dalam penghasilan sel. Pengambilan protein yang bagus adalah bersandarkan protein dari tumbuh-tumbuhan berbanding protein haiwan. Ini kerana protein haiwan sangat tinggi dan berat untuk diproses oleh tubuh. Sumber protin dari haiwan ialah ikan, ayam, telur, kekacang.

Soalan Popular tentang ESP

Kebaikan ESP

Kerana itu kita digalakkan mengambil supplement protein. Jika tubuh mendapat protien yang mencukupi, sel-sel baru akan tumbuh bagi menggantikan sel-sel yang lama, disamping mengurangkan masalah resdung dan alergi / alahan. Secara langsung wajah akan nampak lebih berseri.

Sebab itu customer saya tu anak-anaknya gunakan ESP sahaja untuk masalah resdungnya. Alhamdulillah selepas 1 bulan penggunaan memang tak takde simptom resdung tu. Alhamdulillah.

Saya nak ESP!

Banyak fungsi ESP ni, sebab kita semua pun memang memerlukannya kerana ianya protein yang baik untuk kita. Tak kira untuk tujuan apa anda gunakan, memang bonus menanti. Macam saya guna untuk menyusu dulu, dapat bonus kulit pun dah elok. Sapa tak happy kan.

Jadi bagi anda yang tak suka ambil pil atau kapsul, anda boleh ambil ESP untuk keperluan protein anda. 1 balang ESP boleh tahan selama 2 bulan bagi seseorang guna.

Jaminan kami

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

  1. Selamat
  2. Semulajadi
  3. Berkesan

Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
Shaklee Difference: Always SafeAlways WorksAlways Green.

Mengapa saya?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

Penghantaran

Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Subang Jaya (USJ). Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

Pembayaran

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

Saya Nak Beli ESP Untuk Masalah Resdung Saya!

Untuk mendapatkannya, anda boleh hubungi saya:

SMS / Watsapp :0122195919

SID: 864679

5 thoughts on “Testimoni Pulih Resdung Dengan ESP

    1. Raihanah Ahmad Post author

      ok nanti hubungi saya. resdung boleh melarat jadi penyakit lain.

      Reply
    1. Raihanah Ahmad Post author

      resdung ikutkan memang takde ubat. sekadar pelega sahaja. nanti dia datang lagi. biiznillah

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge