Call nowWhatsapp

Tag Archives: vision board

Throwback 2018, Vision Board 2019

Throwback 2018, dan vision board 2019

Tahun 2018 telahpun melabuhkan tirai, banyak perkara best tahun lalu yang berlaku pada diri saya. Sesekali kita nak throwback, apa salahnya kan. Jom kita tengok sorotan tahun 2018 yang berlaku bagi diri saya, ada banyak lagi tapi tak ingat. 2018 Tahun Terbaik Buat Saya Tahun 2018 tentu jadi tahun yang terbaik buat saya. Sebab apa? […]

Vision Board Untuk Realisasikan Impian Anda

Vision BoardAnda ada impian? Apa impian anda? Zaman sekarang dah bukan macam dulu lagi, kita imagine je impian kita tu. Tetapi pakar-pakar motivasi sekarang menyatakan jika anda ada impian, TULIS DAN TAMPAL impian tersebut. Dengan berbuat demikian anda 70% menghampiri kejayaan mencapai impian tersebut.Nak cuba? Caranya1. Cari gambar-gambar menarik yang menggambarkan apa yang anda ingin capai. […]