Wordless Wednesday: Makanan tinggi antioksida

By | 6 January 2016
Antara makanan tinggi polifenol yang dapat membantu menghalang pembentukan AGE protein

Salam semua, selamat hari Rabu, seperti biasa hari rabu adalah hari Wordless. Less atau Less? Bagi saya less = kurang.

Makanan tinggi antioksida

Makanan tinggi antioksida

Untuk kesihatan lebih baik dan dijauhkan daripada penyakit kronik seperti kanser, para doktor menyarankan pengambilan makanan dan suplemen tinggi antioksidan.

Apakah makanan atau suplemen tinggi antioksidan yang anda ambil untuk tujuan tersebut? Kongsikan dengan kami di ruang komen di bawah.

Saya ambil Vivix.

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua.

Raihanah  SID 864679

No tel: 0122195919

Your trusted Shaklee Independent Distributor

Shaklee Gombak

24 thoughts on “Wordless Wednesday: Makanan tinggi antioksida

    1. Raihanah Ahmad Post author

      saya pun baru tahu wordless wednesday ni.. hihih thanks singgah ema

      Reply
    1. Raihanah Ahmad Post author

      betul tu sis, banyak manfaatnya. bila tulis posting pasal ni dan kita study, terasa nak makan sekarang juga

      Reply
    1. Raihanah Ahmad Post author

      oo, pastikan dosnya betul ya untuk dapatkan khasiat antioksidan tu.

      Reply
  1. Fida

    Saya…makan mulberi jer…kalau ada di pokok lah…yang lain2 macam epal, pisang dan limau

    Reply
    1. Raihanah Ahmad Post author

      paling utama kena perhatikan level orac setiap makanan tu, dan dos yang berpatutan sehari pengambilan

      Reply
    1. Raihanah Ahmad Post author

      kebanyakannya sis, nanti saya posting lagi berkenaan sumber makanan kaya antioksidan ni

      Reply
    1. Raihanah Ahmad Post author

      sedapkan, tapi kalau perasan buah inilah yang mahal harganya

      Reply
    1. Raihanah Ahmad Post author

      makanan kaya antioksidan memang mahal, bayangkan kita perlu ambil mengikut dos yang disarankan, berapa banyak agaknya?

      Reply
    1. Raihanah Ahmad Post author

      kita kurang amalkan sebab mahal rasanya betul tak

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge