Vivix Untuk 1001 Manfaat dan Penawar

By | 3 July 2014
Ramai pesakit diabetes di negara ini

Vivix Untuk 1001 Manfaat dan Penawar

Ramai mungkin dah tahu tentang Vivix, tak kurang yang belum. Bagi saya sendiri saya mula-mula ambil Vivix masa promosi beli 6 percuma 1 dulu, saya rasa setahun yang lalu jugalah. Sebab saya tahu Vivix memang baik untuk kesihatan keseluruhan, elakkan daripada penyakit kronik walaupun Alhamdulillah saya sihat tanpa penyakit kronik.

Cuba anda teliti statistik di bawah, anda boleh lihat statistik ini di artikel 2.5 Juta Rakyat Malaysia Menghidap Kencing Manis. Anda?

Pesakit Kencing Manis di Malaysia 2.6 juta orang


Itu baru kencing manis, belum lagi penyakit kronik lain seperti dibawah:

Indeks Penyakit Kronik di Malaysia


Rasanya tak perlulah saya bicara apakah penyebab indeks penyakit kronik di Malaysia ni meningkat saban tahun, sebab saya lebih berminat tentang bagaimana nak mencegahnya lebih awal.

1. Kawal pemakanan anda
Kurangkan pengambilan gula, garam, dan makanan di proses serta makanan segera. Agak-agak boleh tak? InsyaAllah boleh kan

2. Amalkan senaman ringan 
Bersenamlah walaupun sedikit cuma yang dapat dalam seharian tu. Bila berpeluh akan berikan jantung anda lebih sihat dalam mengepam darah. Blood circulation pun lebih bagus.

3.Jauhi rokok dan alkohol
Tak perlulah saya olah panjang sebab semua orang tahu kedua-duanya memudaratkan kesihatan, samada pengambil mahupun orang disekitarnya.

4. Tangani stress
Jauhilah stress yang melampau, tenangkan fikiran, amalkan kerohanian mengikut agama masing-masing dengan baik dan taat. Jika stress di tempat kerja, jangan fikir banyak-banyak sangat, kerja tetap kerja kan.

5. Minum air secara konsisten 3 liter sehari

6. Amalkan pemakanan suplemen yang mengandungi anti oksida
Ini disarankan sendiri oleh para doktor. Kunci untuk mencegah penyakit kanser atau lain-lain penyakit kronik adalah dengan pemakanan tambahan anti oksida.

Bagaimana Vivix Dapat Membantu?

Vivix dihasilkan daripada 4 ramuan terbaik, anda boleh baca di artikel saya Vivix Suplemen Anti Penuaan Terbaik untuk membaca lanjut tentang khasiat keempat-empat ramuan tersebut.

Dengan ramuan hebat tersebut, Vivix mampu

1. Memperbaiki sehingga ke tahap DNA
2. Memperbaiki tenaga sel
3. Memperbaiki fungsi kardiovaskular
4. Meningkatkan pertahanan badan
5. Memperbaiki fungsi tulang dan sendi.

Malah Shaklee juga memberi jaminan dengan Vivix anda akan kelihatan 25 tahun lebih muda, dan hidup 25 tahun lagi.

Ia merupakan tonik ajaib, banyak betul testimoni pengguna Vivix yang berjaya sihat daripada penyakit kronik seperti diabetes, darah tinggi, sakit jantung, luka pembedahan, awet muda, kulit yang glowing dan berseri, memulihkan rambut beruban, strok, gout, sakit saraf, pesakit SLE dan macam-macam lagi.

Ini adalah disebabkan oleh fungsinya yang boleh merawat sehingga ke tahap DNA seseorang. Disinilah letak kuncinya. Sebab suplemen lain hanya mampu sampai ke tahap sel sahaja, sedangkan Vivix sehingga ke tahap DNA. Hebat tu.

Saya sendiri mengamalkan Vivix, biasanya saya ambil bersama-sama ESP, Shaklee Collagen Powder dan Vivix pagi sewaktu perut kosong. Sepanjang yang saya amalkan memang rasa sihat, saya kurang sangat dah terkena batuk berpanjangan yang biasa saya alami dulu, kulit pun memang glowing tau.
 
Apapun, anda tentu nak tahu testimoni pengguna kan, di sini saya senaraikan. Saya penjual dan pengamal Shaklee yang jujur, setiap testimoni bukan ciptaan saya bahkan datang daripada pengguna sendiri.
Vivix bantu pesakit kanser

 

Vivix bantu percepatkan pemulihan selepas pembedahan

 

Ini contoh hebat bagaimana anda boleh bebas Diabetes dengan Vivix

 

Vivix bantu pesakit saraf untuk pulih

 

Penyakit Tyroid sihat lepas ambil Vivix

 

Tiada lagi sakit tibi selepas pengambilan Vivix

Anda perlu cuba dulu barulah anda akan sedari kehebatannya. Saya sudah dan saya masih menggunakannya. Anda bagaimana?
 

Berminat untuk dapatkan produk Shaklee? Ayuh hubungi saya sekarang!

Sekiranya anda mencari hidup yang sihat dan berpanjangan, Shaklee telah membuktikan bahawa produk kami boleh memberikan hidup yang lebih sihat, bertenaga, muda pada tahap selular. Pilihan di tangan anda, saya telah pun memilih yang terbaik dan saya yakin anda juga akan memilih yang terbaik. Jadi inilah kenapa #WhyIShaklee

Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua dan jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee atau menyertai Shaklee boleh hubungi saya dan saya akan membantu anda turut sama berjaya.

Raihanah  SID 864679
No tel: 0122195919
Your trusted Shaklee Independent Distributor
Coach Detox Anda
Shaklee Gombak

Disclaimer: This website is not intended to replace professional consultation, diagnosis, or treatment by a licensed physician. If you require any medical related advice, contact your physician promptly. Information at vitamin-cerdik.com is exclusively of a general reference nature. Do not disregard medical advice or delay treatment as a result of accessing information at this site.

Penafian: Laman web ini tidak bertujuan untuk menggantikan nasihat profesional, diagnosis, atau rawatan oleh pakar perubatan berlesen. Jika anda memerlukan sebarang nasihat berkaitan perubatan, hubungi doktor anda dengan segera. Maklumat di vitamin-cerdik.com.com adalah semata-mata bersifat rujukan umum. Jangan mengabaikan nasihat perubatan atau kelewatan rawatan akibat daripada mengakses maklumat di laman web ini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge