Tag Archives: super grape

Anggur muscadine? Apa tu dan apa kaitannya dengan kesihatan kita?

By | 21 April 2014

[Info VIVIX] Kalaulah anggur ni boleh ditanam je di belakang rumah, memang dah lama tanam.  Kalau dapat tanam pun tak larat juga nak makan berkilo-kilo sehari untuk mendapatkan khasiat harian yang seimbang. Jadi paling baik, pengambilan Vivix dah mampu menyelesaikan masalah ni. Tahukah anda yang muscadine grape (saiznya BESAR) digunakan untuk menghasilkan vivix…cuba anda google..apa kualiti muscadine tu..hehe..… Read More »