Tag Archives: sisik ikan merah

Anda Tak Perlu Jadi Artis Untuk Cantik

By | 12 May 2014

Adakah anda mengalami masalah kulit:1. Kulit kusam dan tidak bermaya2. Tona kulit tidak sekata3. Jeragat dan jerawatMacamana nak dapatkan kulit cantik berseri serta awet muda? Kulit anda yang mana satu? Anda tak perlu jadi artis atau selebriti untuk mendapatkan kulit cantik berseri. Haa kan, cuba tengok gambar ni; Rita Rudaini semakin cantik bertudung Cantikkan dia? Maha suci Allah… Read More »

Awet muda dengan Shaklee Collagen Powder

By | 18 October 2013

Selamat hari raya aldiladha buat semua…Alhamdulillah…setel korban kami bulan ni..semoga segala korban kami diberikan pahala berlipatganda dan sampai segala kebaikan yang kami lakukan kerana Allah Taala..Pagi ni saya nak share kisah seorang cicit saya dalam Shaklee yang berikan Shaklee Collagen powder kepada ibu kandungnya…hmm…memang tak salah langkah la apabila gunakan Shaklee Collagen powder ni…memang superb! jom baca perkongsian… Read More »

Kolagen Shaklee Dari Sisik Ikan Merah. Kenapa?

By | 15 August 2013

Kolagen Daripada Sisik Ikan Merah Sumber kolagen terdiri dari pelbagai, ada produk yang berasal dari tomato, blueberry, brokoli, rumpai laut dan macam macam lagi. Tapi Kolagen Shaklee berasal dari sisik ikan merah..Kenapa ye? Tahukah anda ikan merah hidup secara bebas dalam lautan sedalam 5000m (5km)? Makin dalam lautan tu makin tinggi tekanannya dan sebab tulah ikan biasa sukar untuk… Read More »

Kekal muda dengan Shaklee Collagen Powder

By | 15 August 2013

Kekal muda dengan Shaklee Collagen Powder  Ramai yang tercari-cari nak ambil collagen apa lah bila usia semakin meningkat tua nie. Al maklum lah, mesti tak mau kedut-kedut mula kelihatan di muka.. Bukan setakat kedut sahaja. Bila dah tua nie, tetiba je muka akan mula berjeragat. Jeragat tua orang cakap. Ada juga yang naik jeragat disebabkan keturunan. Tak cantik kan bila… Read More »