Call nowWhatsapp

Tag Archives: shaklee youth

Projek Buat Duit Bantu Berjaya Dalam Shaklee

AYuh sertai Projek Buat Duit rm2000 dengan tim saya

Alhamdulillah sebenarnya dari April 2018, saya terlibat dalam 1 projek ni yang dikendalikan bersama-sama dengan 4 orang Masters yang lain. Hasilnya alhamdulillah dalam April 2018, saya berjaya bantu seorang downline saya untuk rank up sebagai Supervisor. Beliau memperolehi bonus sebanyak RM2ribu++. Alhamdulillah tim saya makin berkembang. Seorang demi seorang naik rank. Setiap bulan ada je […]

Youth power duo untuk penyelesaian lengkap masalah kulit

Kita semua mempunyai jenis kulit yang berbeza, dan kita memerlukan penyelesaian khusus untuk menanganinya. Bukan itu sahaja, tetapi keperluan penjagaan kulit individu kita mungkin berubah sepanjang tahun, keadaan seperti iklim, tekanan, perubahan diet, dan juga penuaan boleh mempengaruhi keadaan kulit kita. Orang sering melaporkan tiga kebimbangan umum mengenai perubahan bagaimana kulit kelihatan dan dirasai pada […]

Istimewanya Shaklee Youth Serum

Kali ni saya nak share berkenaan serum. Sekarang ramai dah mula guna serum kan. Namun ada serum ada essence. Apa beza serum dengan essence? Kalau dulu memang ada perbezaan sikit. Sikit ja tak banyak. Serum ni texture lebih pekat berbanding essence dan fungsi dia merawat kulit dengan lebih baik sehingga ke lapisan dalam kulit. Essence […]

Youth Moisturiser SPF 50 Sunblock Terbaik

radiance youth shaklee

Matahari boleh jadikan kita tua. Berkedut, berjeragat atau berjerawat. Walaupun dah guna macam-macam produk kosmetik tapi kalau tak jaga daripada pendedahan matahari berlebihan, kulit akan jadi kusam dan rosak. Kali ini saya nak share sedikit fakta mengenai sunblock. Korang memang biasa pakai sunblock kan. Apa beza sunblock dan sunscreen? 1. Jenis Perlindungan Sunblock mengurangkan kerosakan […]

Shaklee Youth Skincare Harga dan Review

Diam tak diam dah nak masuk seminggu Youth Shaklee diperkenalkan kepada kita di Malaysia. Jadi artikel ni lebih kepada review dan harga Youth Skincare. Tentu korang sendiri teruja nak ambil tahu kan. Review Youth Shaklee Skincare Di bawah adalah antara review yang diperolehi oleh pengguna Youth skincare. Ada yang lebih sebulan pakai. Ini disebabkan Shaklee […]

Krim malam Youth Skincare tanpa merkuri

Biasa kita dengar bila berlaku rampasan produk kosmetik, krim malam paling banyak. Timbul persoalan di situ, kenapa asyik-asyik krim malam. Dan ia dirampas pula sebab mengandungi toksin iaitu merkuri. Selaluinya syarikat pengeluar kosmetik menggunakan merkuri dalam krim malam untuk proses pembaikan dan memutihkan kulit. Kenapa merkuri bahaya untuk kulit dan kesihatan Masa saya belajar sains […]

Sains di Sebalik Youth Skincare

Skincare Shaklee Youth bukan sembarangan produk. Bukan formulasi sendiri, bukan juga produk OEM. Tapi Youth Skincare dikatakan melalui kajian selama 8 tahun sebelum betul-betul dikeluarkan ke pasaran. Youth Skincare telah dipasarkan di pasaran antarabangsa tahun lalu dan bakal masuk ke Malaysia bulan Mac 2018 ini. Nak tahu lebih lanjut berkenaan sains disebalik Youth Skincare? Chris […]