Call nowWhatsapp

Tag Archives: sale

Siapa Yang Perlukan ESP

Secara umumnya ESP boleh diambil oleh lelaki dan wanita. ESP diperlukan oleh hampir semua orang 1, Wanita Yang Ingin memiliki kulit yang cantik ESP membekalkan protein yang perlu untuk keanjalan dan kelembapan kulit. Protein yang mencukupi akan mempercepatkan penggantian sel-sel kulit baru, sekaligus mengurangkan kedutan dan menjadikan kita nampak lebih muda. Bagi yang mempunyai masalah […]

ESP Wangi dan Sedap

Nilai 1 hidangan Shaklee ESP

Masa saya mula-mula consume ESP, saya tak sangka rasanya begitu. Serius, memang sedap. Saya selalu membayangkan serbuk soya ni mesti berbau, nak telan pun susah. Saya ambil ESP bermula sebaik sahaja selepas melahirkan anak kedua saya.Jadi, sebab ESP ni sedap, maka memang saya tak lepaslah daripada ulang order. Masa tu belum reti nak agak lagi […]

Testimoni Darah Tinggi Dengan Shaklee

Anda ada darah tinggi? Atau orang-orang tersayang menghidap darah tinggi? Zaman sekarang penyakit darah tinggi dah macam common, bukan sahaja warga tua bahkan orang muda. Kalau kat pejabat saya tu dalam unit saya sendiri ada 2 orang. Yang lain saya kurang tahu. Mereka ni masing-masing berumur 30an dan 40an. Masih muda. Jaga-jagalah pemakanan masing-masing. Juga […]

Khasiat dan Nutrisi Dalam ESP

ESP – Soy Protein Isolate PowderESP merupakan protein bukan GMO yang lengkap dengan semua asid amino perluSerbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, […]

Ohsem Group Memang Osem!

Jika anda ingin dapatkan produk Shaklee daripada saya dan group Ohsem, boleh hubungi mana-mana wakil di bawah (secara COD atau pos ke seluruh Malaysia). Grab awal-awal, nanti habis… Pengedar Kumpulan Ohsem Shaklee Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartnerPM/SMS/Watsapp 0122195919Emel ahmad.raihanah@gmail.comLayari blog www.vitamincerdik.blogspot.comFacebook www.facebook.com/yourhealthpartnerKonsultansi percuma

Kepentingan Protein dan Bagaimana Memilih Protein Terbaik

Kepentingan proteinHakikatnya protein boleh didapati dalam makanan harian kita seperti ikan, ayam, daging dan kekacang. Namun tahukah anda protein ini mudah musnah apabila berada dalam suhu masakan yang tinggi. Apabila ini berlaku tubuh kita akan menyerap saki baki protein yang ada dan selebihnya badan kita menyerap minyak hasil masakan seperti ikan goreng dan sebagainya.Badan kita […]

Kenapa perlu suplemen

Protein terbaik untuk pesakit diabetes

Ramai yang bertanya saya, apakah vitamin asas terpenting kepada seseorang? Consider keadaan seperti ini. Kita semua tahu untuk mencapai tahap kesihatan yang baik, seseorang perlukan pemakanan seperti berikut:1. Buah tomato2. Brokoli3. Kekacang4. Jagung5. Avocado…senarainya sentiasa bertambah. Mengapa? Pemakanan sihat penting bagi memastikan kesihatan yang baik Sebab dalam kehidupan seharian, badan kita memerlukan nutrisi dan mineral penting […]

Manfaat Pengambilan Vitalea Iron Formula Shaklee

Artikel ini merupakan sambungan kepada artikel saya sebelum ini, iaitu berkenaan Vitalea. http://vitamincerdik.blogspot.com/2014/02/fungsi-dan-kelebihan-vitalea-signature.html Ramai masih tertanya-tanya, apakah kebaikan utama Vitalea Iron Formula Shaklee. Suka diingatkan Vitalea adalah supplement multivitamin yang tertua di dunia. Hebat tak? 1. Penambahan Tenaga segera – pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran […]