Tag Archives: review shaklee youth

Youth Shaklee Bantu Atasi Kulit Kendur (Saggy)

By | 23 April 2018

Kita tidak perlu menghabiskan beribu-ribu ringgit pada pembedahan kosmetik untuk dapat wajah yang lebih muda. Kalau tengok sapa yang ada buat rawatan plastik surgeri tu, memang menakutkan juga. Walaupun hasilnya memang gempak, tapi ish macam tak sanggup pulak nak harungi semua proses tu. Dah la bukan murah pun, beribu-ribu RM. Pengsan macam ni. Satu teknik untuk naikkan muka… Read More »

Krim Jeragat Lulus KKM Dan Berkesan

By | 12 April 2018

Antara masalah kulit yang paling mencabar untuk dirawat ialah jeragat. Mujur juga saya takde masalah macam ni, tapi saya memang sering dapat customer dengan masalah jeragat. Suplemen untuk jeragat pernah saya kongsikan sebelum ini. Kali ini saya ingin kongsikan produk skincare Youth yang dapat membantu masalah jeragat. Krim jeragat atau skincare Youth ini tentulah lulus KKM dan berkesan.… Read More »