Call nowWhatsapp

Tag Archives: kulit cantik dan gebu

Dari Kulit Berjerawat, Berminyak Kini Putih Gebu

Dari Kulit Berjerawat, berminyak Kini Kulit Gebu, Bebas Jerawat

Dalam banyak-banyak testimoni produk kecantikan Shaklee, saya agak tercabar dengan testimoni yang ini. Kalau macam kulit memang asalnya putih, mulus dan pakai Shaklee pun makin putih saya tak takjub sangat. Tapi yang ini memang membuatkan saya tercabar dan teruja juga nak share dengan anda. Dulu Kulit Berjerawat, Berminyak Kini Kulit Putih Gebu Cuba anda teliti […]

Rahsia Kulit Putih Berseri dan Gebu Dengan Shaklee

Memang ramai sebenarnya wanita yang inginkan wajah putih berseri dan gebu kan. Tengok aje kawan-kawan yang cantik-cantik tu, jeles je kan. Geram tengok. Tapi nak cakap nak kulit camtu, kadang malu juga. Yelah anak dah berderet, umur dah berapa series kan. Tapi kita cantik ni bukan nak pikat sapa-sapa, untuk suami dan kepuasan diri sendiri. […]

ESP untuk kulit cantik dan gebu

Anda mahu kulit cantik, gebu, licin seperti bayi? Jauhi kulit bermasalah: jerawat, jeragat, kulit berminyak, tona tak sekata, berparut dll. Bagaimana? Sebenarnya saya dulu-dulu pun kategori kulit bermasalah, kulit saya berminyak dan mudah sangat naik jerawat. Takde tempoh yang bebas jerawat. Dulu-dulu pernah sampai saya jumpa pakar dermatologist di Jalan Pudu, tapi masa tu sebab […]

Anda Tak Perlu Jadi Artis Untuk Cantik

Kulit anda cukup kolagen?

Adakah anda mengalami masalah kulit:1. Kulit kusam dan tidak bermaya2. Tona kulit tidak sekata3. Jeragat dan jerawatMacamana nak dapatkan kulit cantik berseri serta awet muda? Kulit anda yang mana satu? Anda tak perlu jadi artis atau selebriti untuk mendapatkan kulit cantik berseri. Haa kan, cuba tengok gambar ni; Rita Rudaini semakin cantik bertudung Cantikkan dia? […]

Masalah kulit? Tua sebelum usia? Seramnya!

  Anda ada masalah kulit? Berjerawat? Pigmen? Tanda2 penuaan? Kulit kering/berminyak? Let me suggest you to take Collagen Powder from Shaklee. Artikel dibawah adalah dari zahirahhafizan@blogspot.com. Kredit. === Kolagen merupakan sejenis protein yang sangat diperlukan oleh tubuh badan untuk memelihara keremajaan dan keanjalan kulit. Secara kasar, 33% dari protein dalam badan adalah protein kolagen, dan […]

Tips Cantik Dengan ESP

Tahukah anda ESP selain diminum boleh dibuat masker? Perghh dasyat bunyinya, pernah cuba? Bagi sesiapa yang pernah membeli ESP dengan saya, memang saya akan sertakan bersama cara pengambilan ESP dan bagaimana buat masker menggunakan ESP. Resepi ni saya buat sendiri pun hari-hari (dulu la rajin buat hari-hari), sekarang ni buat sebulan sekali pun hebat sangat […]

Set Pengantin dan Bakal Pengantin

Menghampiri hujung tahun pastinya menjadi masa yang sangat sesuai untuk mendirikan rumahtangga. Maklumlah, musim sebegini ibu bapa tidak terikat dengan persekolahan anak-anak. Bagi pengantin dan bakal pengantin, hari yang bersejarah ini pastinya menjadi hari yang paling diingati dalam hidup mereka. Salah satu perkara terpenting ialah seri pengantin, dan wajah yang cantik berseri meskipun selepas bergelar […]

Ramai Penggemar ESP

Kenapa Ramai Yang Sukakan ESP dan Menjadi Hot Produk Kami?1) ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri2) ESP menganjalkan semula payudara yang kendur dan mengembalikan kecantikkan payudara anda3) ESP memberi tenaga, badan semakin sihat dan kurang letih4) Bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster […]

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Banyak betul testimoni, membuktikan memang terbaik lah Testimoni Kulit Lembap dengan SCP Testimoni Jeragat Hilang dengan SCP Testimoni Tumit Pecah dan Banyak Susu dengan SCP Nak tahu harga Shaklee? Hubungi Raihanah Ahmad Shaklee Independent Distributor (864679) SMS/Whatsapp 0122195919 Email: ahmad.raihanah@gmail.com

Kesan-kesan dan Faedah Mengambil Kolagen

Kesan dan Faedah pengambilan Kolagen

Faedah dan kesan mengambil kolagen: 1. Anti penuaan – mengurangkan liang posi, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan2. Menghidratkan – melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan berkupas pada muka3. Mengembalikan keanjalan kulit – meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan4. Melicinkan – meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit5. Menyubur – menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang […]