Call nowWhatsapp

Tag Archives: jeragat

Raya Dah Dekat, Bebas Jerawat, Jeragat Dalam 14 Hari!

Oh, memanglah 2 hari lagi nak puasa kan, tapi kalau anda nak rawat masalah kulit anda yang masih berminyak, berjerawat, jeragat, apa kata anda mulakan dari sekarang?Raya nanti, semua orang mengerlip. Lip lap sana lip lap sini. Semua orang bergambar. Takkan kita je tak bergambar? Sebab kulit kusam tak berseri, penuh jerawat, jeragat bertahun-tahun dok […]

Hilangkan Jeragat dan Parut Jerawat Dengan Cepat

Anda ada masalah jeragat? Masa balik kampung minggu lalu, saya perasan ada sedara saya ni, kulit muka dah penuh dengan jeragat. Bila banyak jeragat, kulit muka memang dah gelap, tona tak sekata.Apakah jeragat? Jeragat adalah tompok-tompok hitam yang disebabkan oleh melanin yang terkumpul, ia boleh jadi warna coklat muda atau coklat tua. Jeragat biasasnya terkumpul […]

Vita E Complex Tangani Pelbagai Masalah Kulit

Vitamin E sememangnya popular di kalangan kita, terutama mereka yang mementingkan kecantikan. Tetapi jangan tak tahu, sebenarnya VItamin E sangat penting untuk penyembuhan dan juga merupakan salah satu kandungan penting dalam banyak produk kecantikan kulit dan kuku. Vitamin E merupakan bahan antioksida yang mampu memberikan kesan anti penuaan kepada seseorang. Jadi sewajarnya vitamin E dimasukkan ke […]

Testimoni Shaklee Collagen Powder

Banyak betul testimoni, membuktikan memang terbaik lah Testimoni Kulit Lembap dengan SCP Testimoni Jeragat Hilang dengan SCP Testimoni Tumit Pecah dan Banyak Susu dengan SCP Nak tahu harga Shaklee? Hubungi Raihanah Ahmad Shaklee Independent Distributor (864679) SMS/Whatsapp 0122195919 Email: ahmad.raihanah@gmail.com

Tips Kulit Cantik Bebas Jerawat

Alamak, jerawat! Semua orang ada masalah kulit i.e jerawat, jeragat, ekzema dan macam2 masalah lagi. Masalah kulit bukan hanya di muka, malah ketara di bahagian badan lain contohnya belakang badan. Di sini saya ingin kongsikan tips mendapatkan kulit yang cantik: Pilih Sabun Bebas MinyakSabun bebas minyak tidak akan menyebabkan liang muka anda tersumbat atau menyebabkan […]