Rahsia Kasut Sekolah Putih Berseri Dengan Basic H

By | 4 February 2015
Basic H Shaklee

Sejak terjebak dengan kanak-kanak sekolah rendah ni memang saya perlu ambil tahu apa yang boleh memperbaiki tahap keputihan kasut, baju sekolah dan stokin. Kita kan mak-mak memang itula sifat kita agaknya kan.

Saya pening sebab saya ingat saya salah beli kasut sekolah. Orang biasa beli yang kain kanvas tu kan, tapi saya ingat takmo beli gitu sebab nanti kena kapur selalu. Jadi saya beli yang getah semua tu.

Mana tahu bila basuh hitam-hitam pada rubber tu tak hilang. Masa ni memang fikir dah kena ada bajet beli kasut baru. Tapi Baru-baru ni seorang kawan ada mendedahkan rahsia kasut sekolah putih berseri.

Rahsianya adalah dengan rendam kasut dengan larutan Basic H Pencuci Serbaguna Shaklee!

Cuci kasut sekolah dengan basic H

Cuci kasut sekolah dengan basic H

Apa? Berkesan ke?

Saya cuba sendiri minggu lalu. Hasilnya memang berbaloi sangat dan memang mampu menanggalkan semua kotoran. Putih terus kasut tu tanpa perlu menyental pun. Huhuh

Tengok ni

Kasut Sekolah Putih Bersih Dengan Basic H

Kasut Sekolah Putih Bersih Dengan Basic H

Ajaib kan?

Selain gunanya untuk basuh kasut tanpa perlu disental, Basic H juga saya guna untuk cuci lantai, cuci tandas, tingkap dan sebagainya. Memang berbaloi sangat dengan harga sebab ia boleh digunakan dengan air yang banyak walaupun dititis sedikit sahaja. Jadi jimat sangat.

JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

PENGHANTARAN

Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Subang Jaya (USJ). Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

SAYA NAK BELI BASIC H!

Untuk mendapatkannya, anda boleh hubungi saya:

SMS / Watsapp :0122195919

SID: 864679

2 thoughts on “Rahsia Kasut Sekolah Putih Berseri Dengan Basic H

    1. Raihanah Ahmad Post author

      haa memang betul. saya pun dah cuba buat sendiri. terbukti berkesan

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge