Call nowWhatsapp

Azabnya Cirit Birit Masa Mengandung

cirit birit mengandung

Banyak pula dugaan mengandung kali ini. Untuk pengetahuan rakan pembaca semua, saya kini sedang mengandung sudah masuk 8 bulan. Alhamdulillah setakat ini memang kesihatan sangat baik dan boleh aktif macam biasa. Tapi tak sangka pula bila masuk trimester ke 3 ni, diuji pula dengan macam-macam isu. Sabtu minggu lalu anak kedua saya, Faiz mula demam […]

DHA vs EPA: Mana Satu Lebih Penting

EPA vs DHA mana satu lebih penting

EPA dan DHA adalah nutrien yang memberi faedah kehidupan yang sihat untuk kesihatan manusia. Dari sebelum lahir ke usia tua, manusia memerlukan EPA dan DHA dan kerana tubuh kita tidak boleh membuat lemak ini dalam tubuh kita, kita mesti mengambilnya daripada diet seharian. EPA dan DHA adalah lemak omega-3 dan lemak utama dalam ikan dan […]

Ubat Statin dan Kesan Sampingan

Baru-baru ini mak saya mengadu sakit otot, lenguh pada bahu dan belakang serta kebas pada tangan. Apabila cek gula dalam darah, ianya tidak tinggi pun. Lepas seminggu, kami rujuk ke hospital. Dr cuma cakap mungkin alergi. Jadi dr cucuk ubat dan berikan beberapa jenis ubat. Lepas seminggu, saya baru teringat tentang kesan sampingan statin. Rupanya […]

Review Omega Guard Dan Neurogain

kepentingan omega 3 kepada tubuh

Posting ini adalah review kedua-dua produk yang saya pernah amalkan. Satu saya amalkan pada tahun 2011, satu lagi saya amalkan sejak tahun 2012 hingga sekarang. Saya ambil Neurogain semasa mengandung anak kedua. Ia diprescribed oleh doktor yang merawat saya. Jadi bayar kos doktor sekali dengan vitamin ni sekali. Masa tu memang belum terjebak lagi dengan […]

Pengedar Shaklee / Vivix Di Seremban, Port Dickson dan Nilai

Pengedar Vivix Shaklee Seremban, Port Dickson dan Nilai

Berita baik kepada semua warga Nilai dan Seremban dan sekitarnya. Saya adalah pengedar Shaklee berhampiran anda. Tak tahu mana nak dapatkan produk Shaklee? Jangan risau, saya berada hampir dengan anda. Ekslusif bagi pengguna produk Shaklee di sekitar Nilai dan Seremban 2, Seremban 3, Senawang, Rantau, dan Port Dickson. Anda boleh dapatkan vitamin Shaklee dengan mudah […]

Cari Pengedar Vivix Shaklee? Hantar Ke Lokasi Anda

Raihanah Mentor Shaklee Terbaik

Anda cari pengedar Vivix Shaklee? Saya ada barisan pengedar Vivix Shaklee yang boleh hantar ke lokasi anda, atau pos kepada anda dan menjamin anda mendapat khidmat selepas jualan yang terbaik. Saya sendiri adalah pengedar Vivix Shaklee sudah masuk tahun ke 6, dan masih aktif. Selain sebagai pengguna Vivix Shaklee, saya juga mendapat bimbingan daripada pakar […]

Pengedar Vivix dan Produk Shaklee Johor

Pengedar Vivix Shaklee Johor Bharu, Batu Pahat, Pontian dan Mersing

Assalamualaikum Berita baik kepada semua warga Batu Pahat, Johor Bahru, Mersing, Pontian. Tak tahu mana nak dapatkan produk Shaklee? Jangan risau, saya berada hampir dengan anda. Istimewa bagi pengguna produk Shaklee di sekitar Batu Pahat, Johor Bahru, Mersing, Pontian, Anda boleh dapatkan produk Shaklee dengan mudah daripada saya yang sentiasa ada ready stock. Sekiranya anda […]

Bestnya Promo Shaklee Januari 2018

Promosi tahun baru 2018 Shaklee

Alhamdulillah kita dah masuk ke tahun baru 2018. Segala suka dan duka tahun 2017 kita jadikan pengalaman, kenangan dan panduan. Next posting saya share pasal vision board ya. Cuma hari ni wajiblah saya nak maklumkan promo Shaklee bagi Januari 2018. Apa yang bestnya untuk promo Januari 2018? Jom tengok. Promo Shaklee Januari 2018 1. CoQ-Trol […]

Pengedar Shaklee Bukit Indah dan Ukay Perdana

pengedar shaklee setiawangsa, keramat dan wangsa maju

Anda di Bukit Indah dan Ukay Perdana dan berminat mendapatkan produk Shaklee di kawasan anda? Ada berita best untuk anda. Anda tidak perlu risau lagi kerana Puan Farah merupakan leader kami yang cukup top kini di Bukit Indah dan Ukay Perdana Testimoni Menggunakan Shaklee Puan Fara mula mengenali Shaklee pada tahun ini apabila membeli set […]

Manfaat Polifenol Untuk Kesihatan Jantung

cegah penyakit jantung dengan shaklee

Semua orang ada jantung, kemungkinan untuk setiap orang mendapat mana-mana penyakit berkaitan jantung juga tentu ada. Bagaimana cara terbaik untuk melindungi kita daripada masalah berkaitan jantung? Peranan Polifenol Mempromosi Kesihatan Jantung Sebagai organ yang paling sibuk, jantung tentunya perlukan nutrisi dan penjagaan terbaik. Polifenol adalah sejenis antioksidan dan bermanfaat untuk mengekalkan kesihatan dan fungsi jantung […]