Kurang Kedutan, Tona Sekata Dengan CoQHealth Plus

By | 18 June 2014

Mungkin jarang sekali orang tambah CoQHealth ke dalam set kecantikan kulit mereka. Tahukah anda CoQHealth mempunyai manfaatnya sendiri yang mungkin masih baru kepada anda? Jika anda menderita masalah kedutan walaupun usia bawah 40 tahun dan tona kulit yang tidak sekata, apa kata tambahkan CoQHealth ke dalam senarai suplemen anda.

Kulit Menawan Dengan CoQHealth Plus


Bila nampak tua, memang tak bestlah kan. Sana-sini orang panggil makcik, haish rimas juga dibuatnya!

Biasanya kedutan ni pada kulit muka, terutama bawah mata, tepi mata. Jika umur baru bawah 40 tahun memang kena buat something la.

Bagaimana elakkan kedutan di muka?



Mengapa CoQHealth Baik Untuk Kulit?

Saya pernah tuliskan artikel CoQHealth Plus Untuk Kulit Lebih Cantik dan Menawan tak lama dulu. Namun artikel kali ini saya sertakan sekali lebih detail berkenaan kulit berkedut dan tona sekata.

Semakin matang seseorang, kulit akan menjadi semakin nipis dan mulalah berkedut. Biasanya jika anda selalu terdedah dengan sinaran matahari, semakin cepatlah kulit berkedut. Dalam badan kita ada nutrisi yang dihasilkan sendiri oleh tubuh, iaitu Q10 atau Coenzyme Q10 atau disebut juga sebagai ubiquinone. Ha nak sebut pun terbelit lidah ni.

Ubiquinone ni biasanya digunakan untuk merawat kegagalan jantung, diabetes tahap 2 dan penyakit-penyakit lain. Fungsi lain ubiquinone ni juga membantu memberikan tenaga kepada sel dan memberikan kesan anti penuaan kepada kulit.

Bagaimana CoQHealth Plus Membantu mengurangkan kedutan dan tona sekata?

1. Mengurangkan Kedutan, Kulit Lebih Anjal

Satu kajian diterbitkan pada tahun 2005 dalam jurnal Biofactors itu mendapati pengambilan Q10 memperbaiki epidermis (dalaman) lapisan kulit, yang boleh menjadi pelopor untuk kesan anti-penuaan pada kulit.

Peredaran darah yang sihat memperbaiki epidermis kulit


2. Kesan meremajakan 

Semakin meningkat usia, gentian yang mengekalkan kulit, yang dikenali sebagai kolagen dan elastin, secara beransur-ansur merosot. Penurunan secara beransur-ansur pengeluaran semula jadi Q10 yang berlaku dengan usia juga boleh melemahkan keberkesanan gentian ini. Koenzim Q10 suplemen boleh mengurangkan kerosakan kolagen.

CoQHealth Plus meningkatkan tenaga sel



3. Kesan perlindungan 

Kesan antioksidan Q10 juga boleh melindungi kulit daripada kedua-dua penuaan intrinsik dan ekstrinsik, Intrinsik penuaan adalah disebabkan oleh genetik, manakala penuaan ekstrinsik adalah sebahagian besarnya hasil daripada pilihan gaya hidup seperti merokok dan faktor persekitaran seperti pendedahan matahari.

Kulit Sekata kesan daripada perlindungan daripada sinaran UV


4. Photoaging 
Photoaging adalah istilah yang digunakan untuk menggambarkan kerosakan kulit yang disebabkan oleh pendedahan kepada cahaya matahari, menurut Akademi Dermatologi Amerika. Tanda-tanda photoaging mungkin termasuk kekasaran kulit, blotchiness dan kedutan halus. Dengan penggunaan Q10 membantu melindungi kulit daripada pendedahan cahaya matahari.

Anda juga boleh merujuk ke artikel ini Q10 Benefits To Skin untuk maklumat lanjut.

Mengapa CoQHealth Plus Unggul?

1. CoQHealth Shaklee mengandungi fermentasi yis semulajadi berbanding Q10 sintetik / tiruan atau Q10 yang diperbuat daripada tobacco 

2. Kombinasi bahan lain untuk meningkatkan kesihatan jantung seperti Vitamin E dan Teh Hijau. Ini kerana kombinasi ini meningkatkan kuasa antioksida, iaitu kuasa utama Vitamin E.

3. Penyerapan Tinggi ini kerana kapsul CoQHealth Plus menggunakan bioavailable dengan sistem penyerapan minyak soya. Jadi insyaAllah khasiat Q10 menyerap dengan baik dalam badan anda.

Ada testimoni tak?

Mestilah ada… testimoni seorang warga emas

 

Testimoni CoQHealth sebagai sunblock

 

Testimoni CoQHealth kulit cerah berseri


Selain dapat manfaat kepada kulit, CoQHealth juga boleh memberikan kebaikan kepada jantung anda, tak mengah naik tangga dll. Kan banyak manfaat tu. Kenalah cepat-cepat bertindak, kesihatan sangat besar ertinya. Sekali dah sakit nilai duit tu dah murah dah. Kita tak mahu sampai macam tu kan.

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner 
Konsultansi percuma

2 thoughts on “Kurang Kedutan, Tona Sekata Dengan CoQHealth Plus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge