Jom Cantik, Anggun Berseri Di Hari Raya

By | 4 July 2014

Alhamdulillah dah 5 hari kita berpuasa, di samping melaksanakan ibadah puasa, tentu anda juga sibuk melakukan persediaan hari raya kan. Selain kuih muih dan pakaian raya, ada 1 perkara penting yang selalu kaum wanita akan pastikan… untuk tampil cantik, anggun dan berseri di hari raya.

Raya kan mestilah sana sini orang nak bergambar, selfie bagai. Haish takkan nak bergambar dengan segala macam jeragat, jerawat, kulit kusam tu? Saya pernah laluinya dulu, memang takmo ambil gambar sangat pun. Tapi sampai bila kan? 

Nak lagi kita dah kawin, mestilah nak cantik untuk suami, untuk bergambar anggun dengan anak-anak. Macamana ni?

Tak perlu guna make up pun, tanpa bedak bagai tapi anda mampu tampil cantik berseri di hari raya. Mampukah dalam tempoh 2 minggu ni nak cantik berseri di hari raya? Jawapan saya memang boleh sangat.

Rahsianya ialah dengan pengambilan:

1. Energizing Soy Protein (ESP)
– Mengandungi asid amino yang penting dalam pembinaan sel tubuh
– Mengekalkan kulit muda dan otot
– Memastikan sentiasa bertenaga
– Merangsang regenerasi kulit dan otot
– Memulihkan kedutan
– Sebagai anti penuaan
– Mengembalikan keserian kulit
– Kelembutan otot
– Mempercepatkan pemulihan luka
– Menghilangkan parut

2. Shaklee Collagen Powder (SCP)


– Mengekalkan kelembapan dan mencegah kedutan
– Memulihkan masalah kulit seperti parut, kedutan dan garis-garis halus (penuaan)
– Mencantikkan dan menyuburkan rambut
– Menegangkan payudara
– Menguatkan tulang
– Mencerahkan kulit dan mengurangkan pigmentasi dengan merapatkan sel-sel dan mempercepatkan pembentukan sel-sel baru
– Melambatkan proses penuaan kulit

– Memulihkan jerawat dan jeragat



3. Vivix
– Memperbaiki sel
– Anti penuaan, menampakkan kulit 25 tahun lebih muda
– Mengurangkan inflamasi
– Meningkatkan penghasilan tenaga pada sel
– Mengelakkan akumulasi protein AGE (sejenis agen penuaan)
– Mencantikkan, melembutkan dan menghaluskan kulit
– Menyokong kesihatan keseluruhan

Anda boleh rujuk kepada testimoni di bawah

Kulit berseri dengan pengambilan Vivix

 

Masalah jerawat batu pulih dengan Vivix

Selain itu, anda juga boleh merujuk kepada artikel saya sebeum ini Raya Dah Dekat, Bebas Jerawat, Jeragat Dalam 14 Hari untuk testimoni yang lebih banyak berkenaan SCP dan ESP.

Jom dapatkan segera, anda pun berhak untuk cantik, anggun dan berseri di Hari Raya. Hubungi saya mengikut nombor tertera di bawah.

Atau anda boleh membeli secara online di eSell. Klik je, mudahnya Online!

Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah? 

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner 
PM/SMS/Watsapp 0122195919 
Emel ahmad.raihanah@gmail.com 
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com 
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner 
Konsultansi percuma

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge