Call nowWhatsapp

Category Archives: Set Kecantikan Kulit

Rahsia Kulit Putih Berseri dan Gebu Dengan Shaklee

Memang ramai sebenarnya wanita yang inginkan wajah putih berseri dan gebu kan. Tengok aje kawan-kawan yang cantik-cantik tu, jeles je kan. Geram tengok. Tapi nak cakap nak kulit camtu, kadang malu juga. Yelah anak dah berderet, umur dah berapa series kan. Tapi kita cantik ni bukan nak pikat sapa-sapa, untuk suami dan kepuasan diri sendiri. […]

Shaklee Bantu Dapatkan Kulit Anjal

Bagi anda yang usia sudah 3 series, mesti runsing dan bimbang bila tengok kulit dah makin berkedut dan hilang keanjalannya. Bagaimana nak dapatkan kulit kembali muda, anjal dan semakin bertambah cantik?  Nak cantik? Baca lagi artikel ni ok Kulit berkedut, menggeleber, memang menakutkan. Sebab itu kaum hawa ni sanggup je menghabiskan duit mereka untuk menjaga […]

Set kulit shaklee untuk kulit bebas jerawat

Ramai je hadapi masalah jerawat ni. Sebab masalah hormon, cuaca dan tekanan emosi seseorang menyumbang kepada masalah jerawat yang memalukan ni.   Apa solutionnya?   Daripada gunakan bahan sintetik, ada baiknya beralih kepada sesuatu yang lebih semulajadi dan selamat.   Anda tahu tak banyak bahan kimia yang digunakan dalam bahan kosmetik mengandungi sangat banyak bahan […]

Set Kecantikan Dalaman dan Luaran Wanita

Rahsia Kecantikan Dalaman & Luaran Seorang wanita !!!✿Energizing Soy Protien (ESP) ✜ Vitamin E ✜ Alfalfa✿ღEnergizing Soy Protien (ESP) ==================== Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), di mana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, […]

Tampil Menawan Di Hari Lebaran

Ramadhan sudah menginjak 6 hari ini. Umat Islam disamping menunaikan ibadah puasa, tidak ketinggalan menyediakan keperluan untuk berhari-raya. Disamping pakaian dan kelengkapan diri/keluarga menjelang ramadhan, ibu-ibu dan wanita terutamanya tentu ingin tampil anggun dan menawan di hari lebaran nanti.  Untuk tampil anggun dan menawan, saya ingin syorkan set ini: 1. Set kulit sihat / cantik […]

Set kulit cantik Shaklee

Dapatkannya segera untuk tampil menawan di aidilfitri nanti 1. ESP + Vita C atau 2. Vita E + Vita C Chewable + B Complex 3. Collagen Powder 4. Full pakej: ESP + Vita E + Vita C Chewable + Bcomplex 5. Vivix Anda boleh rujuk artikel kami berkaitan Set Kulit Shaklee untuk maklumat lanjut Masalah […]

Vitamin Untuk Kulit Cantik Macam Artis?

Vitamin untuk kulit cantik macam artis, tapi bagaimana? Bayangkanlah kulit berjerawat, kusam, berminyak, tona tak sekata, berparut dan macam-macam lagi yang selama ini dialami. Saya pun pernah alami situasi ini sejak zaman remaja hingga beberapa tahun lalu. Jauhla daripada kulit cantik ni. Macam-macam yang telah saya gunakan, vitamin untuk kulit, ubat-ubatan prescription daripada doktor, pencuci […]