Call nowWhatsapp

Category Archives: Vivix

Kisah Benar End Stage Kidney Failure Survivor!

Bagaimana perasaan anda sekiranya anda disahkan hampir pulih daripada kegagalan buah pinggang tahap 4? Semestinya rasa seperti mati hidup semula! Lega, gembira, diberi peluang kedua dan pelbagai perasaan bercampur aduk. Kisah Benar End Stage Kidney Failure Survivor! Pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang tahap akhir hanya boleh bergantung hidup dengan mesin haemodialisis atau pemindahan buah pinggang (transplant). Namun transplant tidak mudah dilakukan kerana kekurangan […]

Harga Vivix Shaklee Murah

Kegemaran saya, Vivix!

Berapa agaknya harga Vivix Shaklee untuk tahun 2018? Berapa harga sebotol? Ada cara ke nak beli Vivix Shaklee dengan harga Vivix yang murah? Biasalah ini soalan yang saya terima tentang Harga Vivix Shaklee. Sebenarnya bila ada promosi Vivix, Harga Vivix Shaklee sebotol jadi lebih murah berbanding Harga Ahli. Sebelum tu jemput tonton video di bawah […]

Kenapa Beli Vivix Dari Top Seller?

vivix top seller malaysia

Banyak info pasal kebaikan Vivix kan? Mungkin anda tertanya-tanya, Vivix ni betul ke bagus untuk anda? Sebab mesti anda dah banyak dengar cerita pasal Vivix ni. Tapi anda nak juga pastikan Vivix ni betul-betul ke berkesan? Saya ada jawapan kepada soalan anda, tapi jemput tonton video di bawah ya. 1. Tonton video di bawah sampai […]

Manfaat Polifenol Untuk Kesihatan Jantung

cegah penyakit jantung dengan shaklee

Semua orang ada jantung, kemungkinan untuk setiap orang mendapat mana-mana penyakit berkaitan jantung juga tentu ada. Bagaimana cara terbaik untuk melindungi kita daripada masalah berkaitan jantung? Peranan Polifenol Mempromosi Kesihatan Jantung Sebagai organ yang paling sibuk, jantung tentunya perlukan nutrisi dan penjagaan terbaik. Polifenol adalah sejenis antioksidan dan bermanfaat untuk mengekalkan kesihatan dan fungsi jantung […]

Polifenol Rahsia Awet Muda Kulit Cantik Berseri

Rahsia awet muda dengan vivix

Ini paling best bagi wanita, apa lagi kalau boleh jadikan kulit cantik, betul tak? Memang ramai yang gunakan Vivix Shaklee kulitnya jadi cantik berseri dan mereka sendiri awet muda. Tak percaya? Ayuh tengok gambar-gambar di bawah. Mereka semua ni pengguna Vivix. Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda Kulit Cantik Berseri Mereka pengguna Shaklee dan Vivix. Memang […]

Polifenol Kekalkan Paras Gula Darah Normal

Vivix Shaklee

Masalah paras gula tinggi paling banyak di kalangan kita. Bilangan pesakit diabetes pun makin bertambah. Bukan risau dapat diabetes sahaja, bahkan penyakit lain pun berkaitan juga dengan paras gula dalam darah tinggi seperti sakit jantung, arthritis, kanser dan lain-lain. Diabetes adalah sejenis penyakit sistemik, ia boleh menyebabkan organ lain juga bermasalah seperti jadi kes strok, […]

Harga Vivix Shaklee Over Priced

Setengah orang kata mahal sangat Vivix Shaklee ni, tak padan langsung. Haish kenapa la mahal sangat ya? Sebenarnya bukan mahal pun, tapi bila kita tak nampak kualiti dan nilainya, apa lagi kita benci dengan produk ni, maka yang kita nampak hanyalah mahal, over priced, over claim dan sebagainya. Hari ini saya kongsikan dengan korang, betul […]

10 Jenis Polifenol Dalam Vivix Bantu Kesihatan

vivix dan 10 jenis polifenol

Selama ni saya tahu polifenol digabungkan dengan resveratrol, inilah gabungan paling menjadi hingga meletopkan sales Vivix. Ada banyak jenis polifenol, kita tak tahu yang mana Shaklee ambil. Baru-baru ni ketika saya kemas rumah, saya terjumpa sebuah buku Shaklee. Dalam buku tu menyenaraikan jenis-jenis polifenol yang dimasukkan bersama-sama resveratrol untuk menjadi ramuan Vivix. Cuma malangnya ia […]

Vivix Bantu Kuruskan Badan

Vivix Shaklee

Ada je testimoni yang sebut ambil Vivix pun dia boleh turun. Mula saya pun tak percaya, macamana Vivix yang cuma pati tumbuhan tu mampu bantu orang kuruskan badan? Sehingga saya alami sendiri. Ceritanya begini. Mula April 2016, saya mula dengan program Detox Shaklee. Salah satu produk dalam Set Detox adalah Vivix Shaklee. Saya cuma diberitahu […]

Klinik Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee

Cara Untuk Berhenti Merokok Dengan Vita E Complex

Berhenti merokok pun boleh pulak dengan Shaklee. Mesti ramai kata ubat ajaib ke Vivix Shaklee ni. Ha katalah apa pun, yang penting kita kena tahu macamana tubuh kita berfungsi dan bagaimana Vivix bertindak dan membantu lengkapkan nutrisi antioksidannya. Dari 2 kotak sehari kepada 1 kotak Sebelum saya sebutkan macamana Vivix boleh bantu korang berhenti merokok, […]