Call nowWhatsapp

Category Archives: Vivix

Pesta Vivix Shaklee Februari 2019

Hampir seminggu di bulan Februari, berita baik buat semua penggemar Vivix Shaklee. Vivix Shaklee pada bulan ini dipilih sebagai promosi besar-besaran dari Shaklee! Promosi Vivix Shaklee Bulan Februari 2019 1. Promosi Vivix Shaklee Untuk Ahli Baru Istimewa pada bulan Februari ini, Vivix boleh didapati dengan harga diskaun sekiranya anda beli 2 botol sekaligus. Kalau 1 […]

8 Tips Membantu Memperlahankan Penuaan

8 tips membantu melambatkan penuaan

Beribu-ribu kajian telah dilakukan pada proses penuaan dan ramai yang mula menunjukkan kesimpulan yang tidak dapat dielakkan: Pilihan gaya hidup kita apa yang kita makan, dan apa yang kita tidak makan sebenarnya boleh menjejaskan proses penuaan kita. Sesetengah orang cepat dapat kulit berkedut, ada yang dah tua pun sendi masih kuat, dan ini mungkin menjelaskan […]

Kajian Menyokong Vivix: Perlahankan Penuaan Pada Peringkat Selular

Vivix sebagai antipenuaan, bantu hidup lebih lama

Sel-sel secara berterusan boleh rosak disebabkan oleh pendedahan alam sekitar, dan perkara-perkara yang mengakibatkan pembentukan radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan komponen sel seperti DNA dan mencetuskan tindak balas keradangan yang biasa yang menyumbang kepada penuaan sel. Vivix Bantu Perlahankan Penuaan Pada Peringkat Selular Untuk membantu menjaga sel-sel penting dan kuat, para saintis Shaklee mengembangkan […]

Kisah Benar End Stage Kidney Failure Survivor!

Bagaimana perasaan anda sekiranya anda disahkan hampir pulih daripada kegagalan buah pinggang tahap 4? Semestinya rasa seperti mati hidup semula! Lega, gembira, diberi peluang kedua dan pelbagai perasaan bercampur aduk. Kisah Benar End Stage Kidney Failure Survivor! Pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang tahap akhir hanya boleh bergantung hidup dengan mesin haemodialisis atau pemindahan buah pinggang (transplant). Namun transplant tidak mudah dilakukan kerana kekurangan […]

Harga Vivix Shaklee 2018: Harga Vivix Shaklee Murah

Kegemaran saya, Vivix!

Berapa agaknya harga Vivix Shaklee untuk tahun 2018? Berapa harga sebotol? Ada cara ke nak beli Vivix Shaklee dengan harga Vivix yang murah? Biasalah ini soalan yang saya terima tentang Harga Vivix Shaklee. Sebenarnya bila ada promosi Vivix, Harga Vivix Shaklee sebotol jadi lebih murah berbanding Harga Ahli. Sebelum tu jemput tonton video di bawah […]

Kenapa Beli Vivix Dari Top Seller?

vivix top seller malaysia

Banyak info pasal kebaikan Vivix kan? Mungkin anda tertanya-tanya, Vivix ni betul ke bagus untuk anda? Sebab mesti anda dah banyak dengar cerita pasal Vivix ni. Tapi anda nak juga pastikan Vivix ni betul-betul ke berkesan? Saya ada jawapan kepada soalan anda, tapi jemput tonton video di bawah ya. 1. Tonton video di bawah sampai […]

Manfaat Polifenol Untuk Kesihatan Jantung

cegah penyakit jantung dengan shaklee

Semua orang ada jantung, kemungkinan untuk setiap orang mendapat mana-mana penyakit berkaitan jantung juga tentu ada. Bagaimana cara terbaik untuk melindungi kita daripada masalah berkaitan jantung? Peranan Polifenol Mempromosi Kesihatan Jantung Sebagai organ yang paling sibuk, jantung tentunya perlukan nutrisi dan penjagaan terbaik. Polifenol adalah sejenis antioksidan dan bermanfaat untuk mengekalkan kesihatan dan fungsi jantung […]

Polifenol Rahsia Awet Muda Kulit Cantik Berseri

Rahsia awet muda dengan vivix

Ini paling best bagi wanita, apa lagi kalau boleh jadikan kulit cantik, betul tak? Memang ramai yang gunakan Vivix Shaklee kulitnya jadi cantik berseri dan mereka sendiri awet muda. Tak percaya? Ayuh tengok gambar-gambar di bawah. Mereka semua ni pengguna Vivix. Testimoni Vivix Shaklee Awet Muda Kulit Cantik Berseri Mereka pengguna Shaklee dan Vivix. Memang […]

Polifenol Kekalkan Paras Gula Darah Normal

Vivix Shaklee

Masalah paras gula tinggi paling banyak di kalangan kita. Bilangan pesakit diabetes pun makin bertambah. Bukan risau dapat diabetes sahaja, bahkan penyakit lain pun berkaitan juga dengan paras gula dalam darah tinggi seperti sakit jantung, arthritis, kanser dan lain-lain. Diabetes adalah sejenis penyakit sistemik, ia boleh menyebabkan organ lain juga bermasalah seperti jadi kes strok, […]

Harga Vivix Shaklee Over Priced

Setengah orang kata mahal sangat Vivix Shaklee ni, tak padan langsung. Haish kenapa la mahal sangat ya? Sebenarnya bukan mahal pun, tapi bila kita tak nampak kualiti dan nilainya, apa lagi kita benci dengan produk ni, maka yang kita nampak hanyalah mahal, over priced, over claim dan sebagainya. Hari ini saya kongsikan dengan korang, betul […]