Cara Memutihkan Hitam Bawah Ketiak dan Leher

By | 22 December 2014
Cara Memutihkan Hitam Bawah Ketiak dan Leher

Ada sesiapa tak alami masalah hitam pada ketiak, leher dan celah kemaluan? Pelikkan, bukannya ketiak tu selalu terdedah pada cahaya matahari, cemana boleh hitam?

Cara Memutihkan Hitam Bawah Ketiak dan Leher

Masalah ketiak hitam adalah masalah peribadi kebanyakan wanita

Ada yang kata masalah hitam pada ketiak, celah kemaluan ni disebabkan oleh:

  1. Selalu pakai deodoran yang tak sesuai pada tubuh. Siapa tahu kan sebabnya efek ni berbeza pada setiap kita. Setengah orang pakai takde pulak jadi hitam.
  2. Selalu dicukur. Ha.. maknanya berpadalah mencukur tu. Tapi kalau nak cukur jugak untuk kebersihan camno tu? Sebab Islam pun mengajar kita jaga kebersihan kan.

Cara Putihkan Hitam Pada Ketiak, Leher dan Celah Kemaluan

Untuk putihkan apa yang hitam tu, anda kini boleh harapkan pada Collagen Powder. Dah la dengan penggunaan Collagen Powder ni memang efek yang pantas, jadi anda tak perlu tunggu lama untuk tengok hasilnya.

Apa istimewanya Collagen Powder ni?

  1. Anti penuaan – Mengecilkan liang pori-pori yang kelihatan, menghilangkan kedutan dan garis-garis halus.
  2. Kecantikan kulit dan rambut – Menjadikan kulit dan rambut lebih sihat, glowing dan cantik walaupun tanpa make up.
  3. Membantu mengurangkan jeragat dan jerawat – Mengurangkan pigmentasi, jeragat, masalah jerawat dan tona tidak sekata
  4. Menganjalkan kulit dan payudara – Membantu menegangkan kulit muka dan menganjalkan payudara. Juga menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut.
  5. Sebagai sokongan kesihatan sendi – Meningkatkan pergerakan serta menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang.
  6. Membantu kelembapan kulit – Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal pada kulit muka.

SCP bersumberkan sisik ikan merah (4000mg). Ikan merah ni hidupnya di laut paling dalam contohnya lautan Hindi (kedalaman maksima 7 kilometer) dan Lautan Pasifik (kedalaman 13 kilometer).

Ini menjadikan Collagen Powder bermolekul sangat ringan, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Terbukti dapat memperbaiki testur kulit wajah & menghilangkan kedutan selepas menggunakan selama 8 minggu (melalui ujian klinikal).

Cuba anda tengok testimoni ni, kalau ia efektif memutihkan kulit muka, insyaAllah biiznillah ia juga mampu menyelesaikan masalah anda dengan ketiak hitam. Suami pun suka nanti!

Cara Memutihkan Hitam Bawah Ketiak dan Leher

Testimoni Collagen Powder Shaklee

JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam

MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

PENGHANTARAN

Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Gombak, Kuala Lumpur dan Subang Jaya (USJ). Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, GDex, Nationwide Express atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

SAYA NAK BELI COLLAGEN POWDER SHAKLEE!

Untuk mendapatkannya, anda boleh hubungi saya:

SMS / Watsapp :0122195919

SID: 864679

6 thoughts on “Cara Memutihkan Hitam Bawah Ketiak dan Leher

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge