Anda Tak Perlu Jadi Artis Untuk Cantik

By | 12 May 2014
Kulit anda cukup kolagen?
Adakah anda mengalami masalah kulit:

1. Kulit kusam dan tidak bermaya
2. Tona kulit tidak sekata
3. Jeragat dan jerawat

Macamana nak dapatkan kulit cantik berseri serta awet muda?

Kulit anda yang mana satu?

Anda tak perlu jadi artis atau selebriti untuk mendapatkan kulit cantik berseri. Haa kan, cuba tengok gambar ni;

Rita Rudaini semakin cantik bertudung


Cantikkan dia? Maha suci Allah menjadikan makhluknya yang cantik aje. Ya, memanglah kalau anda kata dia artis, mesti dah cantikkan. Tapi tahukah anda apa yang beliau amalkan?

Kalau anda nak tahu Rita Rudaini pengamal suplemen Shaklee. Ya, Shaklee. Beliau amalkan suplemen untuk diri sendiri dan anak-anak beliau. Gambar ini buktinya.

Rita Rudaini pengamal Vitalea dan Mealshake untuk anak-anaknya


Selain beliau cantik sebab beliau artis, kini anda tidak perlu jadi artis pun anda boleh cantik. Amalkan apa yang beliau juga amalkan dari segi kecantikan dan kesihatan.

Salah satu produk yang ingin saya kenalkan adalah Shaklee Collagen Powder (SCP). Memang dah glamer kan kolagen ni, tapi SCP ni lain tau daripada kolagen yang ada di pasaran.


Sebab apa SCP lebih bagus?

1. SCP bersumberkan sisik ikan merah (4000mg). Ikan merah ni hidupnya di laut paling dalam contohnya lautan Hindi (kedalaman maksima 7 kilometer) dan Lautan Pasifik (kedalaman 13 kilometer). Bila dah hidup kedalaman macam tu anda bayangkan je la tekanan yang ikan tu hadapi kan. Tapi sisik dia dan isi ikan tetap maintain gitu. Sebab tu Shaklee gunakan sisik ikan merah.

Kolagen SCP daripada sisik ikan merah

2. Saiz kolagen sangat kecil iaitu 1000dalton, jadi memang cepat serap, efektif dengan segera. 

Penyerapan unggul dengan SCP



Tahukah anda, ada kajian mengatakan pengambilan SCP ini terbukti secara klinikal memberikan kesan dalam tempoh 8 minggu? Ada orang 3 hingga 5 hari dah boleh rasa kesannya.

Kesannya macam kulit makin cerah, pinkish, tapak tangan lembap dan semakin lembut, bibir lebih merah.

SCP lebih daripada kolagen sahaja

Dalam SCP ini mengandungi 7 ramuan utama:

Bagaimana setiap ramuan dalam SCP bertindak


1.Kolagen ikan – memberikan kesan elastin yang tinggi, mengekalkan kulit agar lebih anjal

2. Ekstrak kulit kerang: ia mengandungi glukosamine sebagai pelincir sendi (penting untuk mereka yang sakit sendi), menghidrat mata dan melegakan ketidakselesaan mata.

3. Lactobacillus acidophilus – membantu meningkatkan penyerapan kolagen

4. Ekstrak biji Camellia Japonica – mengandungi asis oleik dan isoflavon, membekalkan nutrisi dan penghidratan

5. Ekstrak Pfaffia – Merawat rambut gugur, ketidakseimbangan hormon dan meningkatkan tenaga batin serta meningkatkan prestasi dan tenaga

6. VitaminC – menggalakkan pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas

7.Vitamin B2 dan B6 – membekalkan tenaga penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh.

Boleh tengok carta ni untuk kebaikan-kebaikan kolagen

Kebaikan kolagen SCP

Saya pun memang ambil kolagen. Alhamdulillah sampai rakan-rakan memang puji kulit makin berseri. 

Anda nak juga? Cepat bertindak, keputusan pun cepat. Sebabnya nak raya dah ni kan, kenalah cepat-cepat rawat kulit agar tampil jelita raya nanti.


Untuk sebarang pertanyaan/order sila hubungan kami melalui pelbagai rangkaian sebagai alternative andahttps://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog 
www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook 
www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge