Call nowWhatsapp
354023_Osteoarthritis_

Gejala arthritis

Saya rasa penyakit arthritis kerap juga ditemui di kalangan masyarakat kita.  Dan ramai belum tahu sebenarnya arthritis boleh dirawat dan dicegah dengan minyak ikan.

Tak payah pi jauh, saya ada pesakit arthritis di rumah saya, iaitu ibu saya dan kakak saya. Ini membuatkan arthritis memang dekat dengan saya menyebabkan saya cuba sedaya upaya agar penyakit itu tidak affected mereka dengan teruk.

1 daripada 5 orang rakyat Malaysia akan mengidap arthritis.. kalau tahun 2010, bancian menunjukkan rakyat malaysia berjumlah 27,565,821 orang, tahun 2012 pastinya bertambah lagi.. jika dilihat statistik tahun 2010 tu, maknanya dah 5513164 orang mengidap arthitis! wow tergambarkah jumlah sebanyak itu yg sakit sendi sebenarnya? Macam tak percaya kan?

Bagaimana ingin tahu bahawa sendi2 anda sebenarnya tidak sihat dan memerlukan rawatan?

Periksa, jika ada tanda berikut, anda perlu bertindak!

  • Ketegangan
  • Lenguh
  • Bengkak
  • Sakit
  • Berkeriut tau bunyi klik pd sendi

Gi jumpa doktor dan dapatkan pengesahan. Mak saya disahkan menghidap arthritis 4 tahun lalu. Ia jadi semakin teruk sehingga memerlukan pembedahan tukar tempurung lutut Disember tahun lalu. Tahukah anda berapa kosnya?

Kos pembedahan di hospital kerajaan menjangkau RM8k manakala kalau nak cepat pergilah hospital kerajaan yang mana boleh memakan sehingga RM35k satu lutut. Mak ai.. mampu ke dek non? Kalau ada insurans ok lagi, tapi mak pak kita manalah ada insurans kan?

Live Testimoni Arthritis Dengan Omega Guard

Saya ada beberapa live testimoni berkenaan arthritis, ada yang tangan dah keras, ada yang lama sakit lutut. Semuanya alhamdulillah dengan pengambilan Omega Guard, sakit berkurangan, tangan pun boleh lembut semula.

Dalam Omega Guard, mengandungi khasiat omega 3 yang bersifat anti radang dan dapat membantu menangani radang pada sendi, tisu badan dan salur darah.

Omega Guard bantu kurangkan keradangan pada sendi

Omega Guard bantu kurangkan keradangan pada sendi

Pastikan minyak ikan yang anda ambil mengandungi zat daripada EPA dan DHA, kerana inilah yang membantu Omega 3 jadi sangat berkhasiat.

90% wanita akan mengalami masalah sakit lutut, sendi dll. Cegah ia dariapda muda lagi dengan pengambilan Ostematrix / kalsium, atau kalau dah mula sakit-sakit pertimbangkanlah pengambilan suplemen Omega Guard dan set sendi.

Cara pengambilan Omega bergantung kepada tahap keseriusan penyakit anda, apapun contact saya utk sy bantu anda. Lengkap dengan cadangan pemakanan dan aturan supplemen.

Raihanah
SID 864679
No tel: 0122195919

Your trusted Shaklee Independent Distributor

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)