Call nowWhatsapp

Vitalea Multivitamin Terbaik

Saya ada kenal beberapa orang yang memang mengamalkan pemakanan suplemen. Apa yang saya dapat perhatikan adalah mereka ini memiliki tenaga luar biasa, mengalami kurang kesan penuaan, kesihatan yang sangat baik (jarang MC atau sakit).

 

 

Sekurang-kurangnya amalkan pengambilan suplemen multivitamin yang mengandungi nutrisi lengkap untuk tubuh anda. Lepas tu bulan depan boleh tambah yang lain pula. 

Multivitamin membantu anda mendapat kesemua vitamin dan mineral yang diperlukan seharian, memastikan anda bertenaga dan melindungi daripada penyakit kronik seperti kanser dan penyakit jantung. Apabila membeli multivitamin, pastikan ada label 100% Daily Value (DV). Ini disebabkan meskipun mengambil multivitamin anda masih perlu mengambil vitamin dan mineral daripada pemakanan anda. Justeru elakkan pengambilan dos yang besar.

Banyak multivitamin di pasaran. Semestinya pilihlah yang semulajadi dan selamat seperti Vitalea Iron Formula daripada Shaklee yang merupakan multivitamin terbaik, multivitamin pertama dan tertua di dunia. Promosi sehingga 28 Februari 2014 ini sangat menjimatkan mengujakan.

Kelebihan dan fungsi Vitalea Iron Formula


Siapakah yang sesuai untuk mengambil Vitalea?
 
1. Ibu berpantang
2. Ibu menyusu
3. Ibu mengandung
4. Individu yang ingin menambah berat badan
5. Individu mengalami masalah anemia
6. Yang selalu keletihan
7. Penghidap diabetes
8. Pelengkap nutrisi dalam keluarga
9. Ahli sukan yang aktif
 
Cepat hubungi saya untuk dapatkannya. Selagi stok masih ada.
 
Ingin mencari supplemen yang sesuai untuk diri anda atau keluarga? Atau ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan hanya dari rumah?

https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)