Call nowWhatsapp
Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee adalah minuman yang membantu anda bertenaga sepanjang hari.ESP Shaklee dihasilkan melalui pemilihan soya protein yang berkualiti tinggi.ESP adalah terbaik kerana ia adalah rendah lemak dan bebas laktosa serta kolestrol.Ini menjadikan ESP minuman yang mudah diserap oleh tubuh badan anda.
ESP-Shaklee
ESP

Kelebihan ESP Shaklee

  • Di Iktiraf Di Seluruh Dunia
ESP telah mendapat pengiktirafan setelah menjalani ujian klinikal di seluruh dunia.Mereka mendapati kacang soya yang digunakan adalah non-GMO iaitu tidak diubahsuai secara genetic.Suhu yang rendah digunakan semasa peringkat pemprosesa bagi melindungi kualiti dan nutrisi yang ada pada Energizing Soy Protein.30 kg susu soya telah digunakan untuk mendapat 1kg ESP Shaklee.Kulit muka akan menjadi bertambah cantik,gebu dan sihat.
  • Menghilangkan kesan parut akibat jerawat di muka
  • Badan yang penat dan letih menjadi penghalang untuk anda menjalani kehidupan bersama  orang lain.Minuman ini memberikan sumber nutrisi yang dapat mengekalkan tenaga kepada anda.
  • Mengekalkan keanjalan pada kulit dan menegangkan kembali payudara anda.
  • Anda berasa cepat kenyang tanpa perlu menjalani diet yang melampau.Sesuai untuk mereka yang hendak merancang mendapat tubuh yang langsing.
  • Melindungi anda dari penyakit dengan mengekalkan sistem imunisasi dalam dalam badan anda
  • Menurunkan dan mengawal paras kolestrol dalam darah.Ia menyokong kesihatan jantung dan mengelak dari risiko penyakit prostat.
  • Meningkatkan kuantiti susu ibu.Susu adalah lebih pekat dan berkrim membuatkan bayi anda cepat kenyang semasa menyusu.
  • Sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah berkaitan kesuburan.ESP Shaklee membantu dalam pembentukan tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma menjadi sihat dan sempurna.Peluang untuk anda hamil adalah tinggi.

Siapa Boleh Mengambil ESP Shaklee

ESP Shaklee boleh dinimati oleh siapa sahaja yang impikan kecantikan,kesihatan dan kekal bertenaga.Walaubagaimanapun individu yang mempunyai masalah buah pinggang,kesukaran untuk memproses protein adalah tidak digalakkan untuk mengambil ESP Shaklee.Bayi yang berumur kurang dari satu tahun juga tidak sesuai untuk mengambil ESP Shaklee ini.
Kandungan ESP Shaklee
Thiamin Atau Vitamin B1
–       Memberikan tenaga kepada badan
–       Menjaga dan melindungi saraf dari mengalami kerosakan
–       Menambakan keceriaan pada diri anda
–       Menguatkan daya ingatan
–       Keselesaan dalam mendapat tidur yang lena
Iron
–       Membekalkan zat besi yang mencukupi untuk mengelakkan anemia
–       Membekalkan oksigen ke darah dan otot
Niacin
–       Menurukan paras kolestrol dalam darah
–       Kulit menjadi sihat
–       Membantu dalam sistem penghadaman.Penghadaman yang baik membolehkan zat makanan yang masuk ke dalam perut diproses dengan sempurna
Riboflovin
–       Sel kulit yang mati akan dibaiki dan diganti dengan yang baru dan pasti kulit anda bertambah lembut dan cantik
–       Migrain adalah sakit kepada akibat dari tekanan atau aktiviti harian yang membebankan anda.ESP Shaklee membantu anda mengurangkan risiko mendapat migrain.
Kalsium
–       Kalsium adalah penting untuk gigi dan juga tulang agar menjadi kuat dan sihat.
–       Kalsium juga dapat menurunkan tekanan darah tinggi yang dihadapi oleh anda.
Vitamin B6
–       Membantu mereka yang mengalami masalah insomnia.
–       Mengurangkan masalah morning sickenss yang kerap terjadi kepada wanita hamil.

Cara Minum ESP Shaklee Dan Penyediaannya
ESP  adalah dalam bentuk serbuk.Anda boleh menikmati minuman yang melazatkan dengan pelbagai cara.Ada yang mengambil dengan air suam sahaja.Ini sesuai untuk mereka yang tidak minum minuman manis dan rasanya yang asli sudah pasti menambat hati anda.
ESP  juga boleh dicampur dengan susu segar atau minuman seperti milo,horlicks dan minuman oat.Berat bagi ESP Shaklee adalah 850g dan boleh tahan sehingga 1 bulan setengah.
Cuma ESP  tidak boleh dicampur dengan air panas,minuman berkafein dan berkarbonat.Ini kerana minuman panas akan mengurangkan nutrisi yang adalah dalam ESP ini.
Bagi penyediaannya pula,hanya satu sudu ESP dan di masukkan ke dalam shaker.Selepas itu shaker digoncang bagi melarutkan kesemua serbuk tersebut.
Shaklee boleh dinikmati di awal pagi sebelum bersarapan.Jangan mengambil ESP Shaklee lebih dari 3 sudu kerana akan membebankan ginjal anda.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.





Nak tahu harga promosi Shaklee? Hubungi



Raihanah Ahmad


https://www.facebook.com/messages/yourhealthpartner
PM/SMS/Watsapp 0122195919
Emel ahmad.raihanah@gmail.com
Layari blog 
www.vitamincerdik.blogspot.com
Facebook 
www.facebook.com/yourhealthpartner
Konsultansi percuma


error

Enjoy this blog? Please spread the word :)